Veldrijden 2022-2023
-
- Forum-lid
Bovenstaande is waarschijnlijk ook de redenering en de verwachting van zijn omkadering.
Het is dat of helemaal de riem eraf en het WK laten schieten.
Het is dat of helemaal de riem eraf en het WK laten schieten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze is ook wel mooi.
Lars van der Haar doet in Gullegem een fietswissel die in de Formule 1 niet zou misstaan!
https://twitter.com/Eurosport_NL/status ... 1493708800
Lars van der Haar doet in Gullegem een fietswissel die in de Formule 1 niet zou misstaan!
https://twitter.com/Eurosport_NL/status ... 1493708800
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb echt te doen met Marion,dit is zeer triest. Het had een spannende strijd kunnen worden maar als het op spurten had aangekomen was er toch een voordeel van Cant en deze was in het lopen ook sterker. We zullen het nooit weten.
-
- Forum-lid HC
Wel goede comeback van Riberolle, toch door blijven zetten en pas na de finish alle emotie de vrije loop laten. 
Wat een baggerparkoers zeg, tjonge jonge.
Ook grote verschillen bij de mannen met een hoofdrol voor de mannen van Mettepenninge.

Wat een baggerparkoers zeg, tjonge jonge.
Ook grote verschillen bij de mannen met een hoofdrol voor de mannen van Mettepenninge.
Ja, twee niet echt spannende wedstrijden.
Jammer voor Riberolle. Al zal ze na een tijd ook wel beseffen dat het geen gegarandeerde overwinning was zonder pech.
Ik vind het parcours wel mooi. Alleen die aanhoudende regen heeft het wel een baggercross gemaakt. Het mag af en toe wel eens, maar het wordt écht wel veel lopen zo.
Jammer voor Riberolle. Al zal ze na een tijd ook wel beseffen dat het geen gegarandeerde overwinning was zonder pech.
Ik vind het parcours wel mooi. Alleen die aanhoudende regen heeft het wel een baggercross gemaakt. Het mag af en toe wel eens, maar het wordt écht wel veel lopen zo.
Gegarandeerd zeker niet, maar zonder pech had ze tenminste kunnen strijden voor de overwinning. Niets is meer teleurstellend dan je kansen niet kunnen verdedigen door pech.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hier het verkenningsrondje van Puck Pieterse.daniel1975 schreef: ↑15 jan 2023 08:07Wordt een enorme baggerbende. Slijtageslag voor mens en materiaal.
Veel blubber maar ze blijft wel bijna overal fietsen.
Nothing to defend
Nothing to defend
- robbebopper
- Forum-lid HC
Je hoort het materiaal gillen!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is het Nederlands kampioenschap veldrijden bij de dames, ofte het officieuze WK
, te zien op de Nederlandse TV?
Want als ik even op de site van de NPO 1-2-3 kijk zie ik het niet direct.

Want als ik even op de site van de NPO 1-2-3 kijk zie ik het niet direct.
Nothing to defend
Nothing to defend