Gravel wielsetje aan het klaarmaken voor de nieuwe fiets.
ik had nog twee quasi nieuwe G-One allround bandjes liggen. Wel vergeten dat er ééntje en sneetje had. En de sealant krijgt het niet dicht.
vanavond eens Bison Rubber Repair testen. Heb die nog liggen van een werkje aan de dakgoot. Zou moeten werken lees ik her en der?
Die blijft ook fexibel dus ik heb er goede hoop op.
Tubeless
Het is best goed mogelijk dat Bison Rubber Repair het gaatje gaat dichten maar zelf heb ik goede resultaten met het gebruik van Bison Max Repair, zie: search.php?keywords=Bison&t=66235&sf=msgonlyhayes schreef: ↑12 jan 2023 13:35 Gravel wielsetje aan het klaarmaken voor de nieuwe fiets.
ik had nog twee quasi nieuwe G-One allround bandjes liggen. Wel vergeten dat er ééntje en sneetje had. En de sealant krijgt het niet dicht.
vanavond eens Bison Rubber Repair testen. Heb die nog liggen van een werkje aan de dakgoot. Zou moeten werken lees ik her en der?
Die blijft ook fexibel dus ik heb er goede hoop op.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Thanks. Ga ik onthouden.
Maar ik denk dat het misschien niet nodig zal zijn.
Had vannacht de band met gaatje naar beneden gezet in de hoop dat de latex zou toch z'n werk zou doen. De band stond vanmorgen toch helemaal plat.
Dus daarnet bandje gepakt, latex eruit gehaald en dan bedacht dat ik niet meer precies wist waar het gaatje zat. Dus bandje weer even erop, opblazen... en de band lijkt nu wel op druk te blijven. Na 2 u nog steeds.
Vraag is natuurlijk of het sneetje bij het eerste deftig gravelritje niet weer open gaat.
Maar ik denk dat het misschien niet nodig zal zijn.
Had vannacht de band met gaatje naar beneden gezet in de hoop dat de latex zou toch z'n werk zou doen. De band stond vanmorgen toch helemaal plat.
Dus daarnet bandje gepakt, latex eruit gehaald en dan bedacht dat ik niet meer precies wist waar het gaatje zat. Dus bandje weer even erop, opblazen... en de band lijkt nu wel op druk te blijven. Na 2 u nog steeds.
Vraag is natuurlijk of het sneetje bij het eerste deftig gravelritje niet weer open gaat.
Murphy was al heel snel bij het zaakje.
Het bandje hield toch niet. Dus gisteren toch maar even de binnenkant ingesmeerd met Bison Rubber Seal.
Leek vanmorgen al goed 'gehard'.
Zou 750% elastisch zijn, dus zal zeker niet begeven door het bewegen van de band.
Vanavond nog eens op druk zetten dus.
Het bandje hield toch niet. Dus gisteren toch maar even de binnenkant ingesmeerd met Bison Rubber Seal.
Leek vanmorgen al goed 'gehard'.
Zou 750% elastisch zijn, dus zal zeker niet begeven door het bewegen van de band.
Vanavond nog eens op druk zetten dus.
Geen probeersel, werkt bij mij al jaren bij al mijn tubelessbanden dus geen gedoe meer met plakkers. Makkelijker omdat je gewoon een dotje uit een tube erop doet, goedkoper want een tube Max Repair kost € 5,49 en kan je voor nog veel meer gebruiken . . . etc.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Omdat ik het liggen heb.
Het is rubber en heel flexibel dus lijkt ideaal.
Af en toe out of the box denken, kan heel leerijk zijn.
Het is rubber en heel flexibel dus lijkt ideaal.
Af en toe out of the box denken, kan heel leerijk zijn.
Ziet er zo uit.
Net opgeblazen en sealant toegevoegd. Ben benieuwd
Net opgeblazen en sealant toegevoegd. Ben benieuwd
Dat werkt gewoon goed. Ik fiets intussen al ettelijke maanden rond met deze oplossing. Ik heb overwogen om een plakker te gebruiken toen ik de band eraf haalde, maar had er geen liggen. Dus dan maar met de Bison kracht. Ik zou zelfs niet meer weten waar ik het precies moest gebruiken. Ik heb ook wat van die Bison aan de buitenkant gedaan.
Het bandje blijft nu idd mooi op druk
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12702
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat werkt gewoon en zit er toch een klein gaatje dicht de vloeistof dat wel.
Het enige waar ik naar kijk een gat van meer dan een mm of 4 a 5 gaat de band de prullenbak in.
Al zal dat op een racer zelden gebeuren.
Het enige waar ik naar kijk een gat van meer dan een mm of 4 a 5 gaat de band de prullenbak in.
Al zal dat op een racer zelden gebeuren.