Standplaats: Gran Canaria (Spanje)
Prima uitvalsbasis!
In begin maart ga ik met een vriendin 10 dagen naar Gran Canaria, we verblijven in Arinaga. Nog tips kwa ritten(of andere algemene tips) die we moeten maken.
Haar conditie is wel een stuk minder dan mijne dus de zware ritten ga ik in mijn eentje doen(waarschijnlijk).
Huren de fietsen bij free motion.
Zoveel zin in!
Haar conditie is wel een stuk minder dan mijne dus de zware ritten ga ik in mijn eentje doen(waarschijnlijk).
Huren de fietsen bij free motion.
Zoveel zin in!
Giant Defy Advanced Pro 1
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
Bulls Copperhead 3 29
Isaac Force
- Goudhaantje
- Forum-lid
Jouw bericht is alweer wat ouder en je hebt het hier al vaak herhaald. Maar een taxi nemen vanaf Taurito heeft niet zoveel zin. Er is geen oprit naar de snelweg richting Mogan. De taxi (als die er al staat, ik heb ze niet vaak gezien) moeten dan toch eerst weer terugrijden naar Puerto Rico om daar te keren om richting Mogan te rijden. In Puerto Rico heb je dus de keuze tussen taxi of boot. Of idd even over de snelweg door de tunnel. Dat stukje snelweg kan je natuurlijk niet vergelijken met een snelweg bij ons in NL.
Klopt, hij moet eerst een afslag terug om vervolgens de juiste kant op te rijden. Hoe erg is dat?
Over de snelweg is illegaal en de boetes zijn best hoog. Dus op eigen risico!
Over de snelweg is illegaal en de boetes zijn best hoog. Dus op eigen risico!
- Goudhaantje
- Forum-lid
Dat is niet erg, maar je kan dus net zo goed al een taxi (of de boot) nemen in Puerto Rico. Doorfietsen tot Taurito heeft dan niet zoveel zin.