Spraak afzetten?daniel1975 schreef: ↑28 dec 2022 21:46 Alleen die commentatoren zijn wel vermoeiend. Soms even 30sec hun waffel houden zou prettig zijn.
Veldrijden 2022-2023
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Van Belleghem en van Amerongen vind ik prima om aan te horen.fiedoo schreef: ↑28 dec 2022 22:31Spraak afzetten?daniel1975 schreef: ↑28 dec 2022 21:46 Alleen die commentatoren zijn wel vermoeiend. Soms even 30sec hun waffel houden zou prettig zijn.![]()
Niks mis mee
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Die spreekt toch vrij beschaaft Nederlands. Misschien een keertje meer in de Belgique komen fietsen?
Wat de koers betreft was superspannend 3 keer een andere mogelijke winnaar in mijn gedachten. En Wout die valt super goed mee dit seizoen ik verwachtte dat het weer een copie zou worden van achter Mathieu aan te rijden.
Laatst gewijzigd door ottorongo op 28 dec 2022 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
El Pistolero
- Forum-lid
MvdP steekt veel energie in de eerste drie ronden terwijl van Aart lekker aan het sparen is aan het achterwiel van MvdP.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Neen Vanhaert was de eerste ronden niet op zijn best pas in tweed helft voelde hij zich beter en deed kopwerk met2 of met3 Trouwens toen vdp 8 sec voorhad was er geen mogeljkheid om in het wiel te hangen daarenboven moest ook daar voor knokken om de achterstand te verkleinen Neen over dat schaduwrijden dat deden zij elk om beurt Maar ik lees hier toch wel de verdekte insinuatie van wieltjeszuigen die geen enkele van de drie tenoren heeft toegepst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik keek Sporza, niet gedacht aan Eurosport.
Die 2 hadden imho zelfde probleem als de F1-mannen bij Viaplay: continu aan het woord. Soms is de sport alleen even genoeg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
El Pistolero
- Forum-lid
Klopt, heb de complete wedstrijd mogen aanschouwen. Mijn mening. Pidcock bezorgd van Aert de overwinning.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal wel combinatie zijn geweest van een klein foutje icm een laatste inspanning van VDP.
Alles bij elkaar mooie cross (op een op zich niet mooi parcours)!
Alles bij elkaar mooie cross (op een op zich niet mooi parcours)!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Toch heb ik de indruk dat Van Aert meer de pittbull is die zijn prooi nooit lost dan Matthieu die het iets sneller laat hangen als het niet loopt zoals hij wil. Het nadeel bij een sporter die steeds iedereen overvleugeld heeft???
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.