Veldrijden 2022-2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er wilde iemand iets recht zetten geloof ik vandaag….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Wat een heerlijke wedstrijd! Wellicht kunnen we pas zeggen wie de grootste stappen heeft gezet na het voorjaar. Dan neig ik nog steeds naar wva. In het veld echter, tja, dan is mvdp meestal toch wel de beste. Maar was even bang dat we minder strijd zouden krijgen maar daar lijkt het zeker niet op!
Het is mij wel al opgevallen dat van Amrooi haar koersen indeelt in +-3 schijven (bij deze die ze wint) , versnellen, recupereren, versnellen.
Heel verstandig, de tegenstrevers de illusie laten dat het zal lukken om dan ongenadig toe te slaan.
Ook een straffe koers van Brand gezien en Puck veel pech gehad.
Bij de mannen is de hiërarchie dus hersteld (voor zij die daar aan twijfelden) commentatoren incluis , om maar te zwijgen aan het storende gelul van deze laatsten.
Heel verstandig, de tegenstrevers de illusie laten dat het zal lukken om dan ongenadig toe te slaan.
Ook een straffe koers van Brand gezien en Puck veel pech gehad.
Bij de mannen is de hiërarchie dus hersteld (voor zij die daar aan twijfelden) commentatoren incluis , om maar te zwijgen aan het storende gelul van deze laatsten.
De dameswedstrijd helaas gemist, maar een geweldige strijd bij de mannen. Wordt een mooi weekje zo met al die crossen. En geweldig dat vdPoel, vAert en Pidcock alledrie meedoen. Benieuwd of vAert morgen wat frisser voor de dag komt, want vandaag zag het er moeizaam uit. VdPoel weer geweldig, die was 3 klassen beter dan de anderen en had zonder lekke band met een minuut voorsprong gewonnen denk ik.
-
hayes
VDP reed op eergevoel en 'revanche' naar de zege.
Blijft zalig om hem bezig te zien. Terwijl je bij Van Aert vanaf de start zag dat hij niet echt fris zat. Hij pufde en zucht, trok bekken wat hij anders zelden doet.
Wel twee spannende crossen op rij.
Bij Matthieu krijg ik toch ook soms het gevoel dzat hij het puur (of toch voornamelijk) op talent en wilskracht doet.
Blijft zalig om hem bezig te zien. Terwijl je bij Van Aert vanaf de start zag dat hij niet echt fris zat. Hij pufde en zucht, trok bekken wat hij anders zelden doet.
Wel twee spannende crossen op rij.
Bij Matthieu krijg ik toch ook soms het gevoel dzat hij het puur (of toch voornamelijk) op talent en wilskracht doet.
Ik denk dat je in professionele sport mentaal sws het verschil kunt maken tussen winnen of verliezen. Ze doen in wattage allemaal weinig voor elkaar onder.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Prachtige cross gezien. Benieuwd naar de wedstrijd van morgen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooie overwinning van Alvarado.
Inge Vander Heyden tweede en Brandt uiteindelijk toch nog derde geworden.
Persico valt net buiten het podium.
Dames veldrijden blijft een Nederlands onderonsje.
Inge Vander Heyden tweede en Brandt uiteindelijk toch nog derde geworden.
Persico valt net buiten het podium.
Dames veldrijden blijft een Nederlands onderonsje.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend