Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden
-
prjz
- Forum-lid
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41
prjz
07 dec 2022 20:19
Sinds vandaag heb ik nauwelijks weerstand in Zwift. Connectie werkt, Zwift kan alles vinden. Zowel via Bluetooth als ANT+.
Nou heb ik dinsdagavond wel Rouvy geïnstalleerd, maar vond het allemaal een gezoek, dus weer verwijderd. Kan dat met het probleem te maken hebben?
Verder: op de Kickr heb ik al langere tijd wel een knipperend blauw lampje (BT), maar het rode lampje knippert niet.
Wie kan me hel[pen? Kan me niet voorstellenb dat de Kickr na bijna 2 jaar versleten is.
prj
-
Kornuit
- Forum-lid HC
- Berichten: 5085
- Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53
Kornuit
07 dec 2022 20:27
Heb je al even gecalibreerd in zwift?
-
Chefske
- Forum-lid
- Berichten: 740
- Lid geworden op: 28 sep 2019 13:22
- Locatie: Zuid-Holland
Chefske
07 dec 2022 20:34
Ik zou eens een spindown (kalibratie) proberen. Kan via de Wahoo app op je telefoon
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
-
prjz
- Forum-lid
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41
prjz
07 dec 2022 20:53
Chefske schreef: ↑07 dec 2022 20:34
Ik zou eens een spindown (kalibratie) proberen. Kan via de Wahoo app op je telefoon
Afgelopen dagen al 2 keer gedaan.
prj
-
1094
- Forum-lid
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59
1094
07 dec 2022 21:35
Al contact gehad met wahoo?
-
Woefdram
- Forum-lid
- Berichten: 2267
- Lid geworden op: 06 jan 2012 17:48
Woefdram
07 dec 2022 21:51
MOet dat blauwe ledje niet constant branden als bevestiging van de verbinding?
-
prjz
- Forum-lid
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41
prjz
07 dec 2022 22:14
Woefdram schreef: ↑07 dec 2022 21:51
MOet dat blauwe ledje niet constant branden als bevestiging van de verbinding?
Nee dat knippert.
prj
-
prjz
- Forum-lid
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41
prjz
07 dec 2022 22:15
1094 schreef: ↑07 dec 2022 21:35
Al contact gehad met wahoo?
Ja gemeld, ze dragen dan een aantal standaardoplossingen aan. Als die niet werken kan ik de Kickr terugsturen, maar ja daar zit je in deze periode niet op te wachten.
prj
-
Woefdram
- Forum-lid
- Berichten: 2267
- Lid geworden op: 06 jan 2012 17:48
Woefdram
07 dec 2022 22:21
prjz schreef: ↑07 dec 2022 22:14
Woefdram schreef: ↑07 dec 2022 21:51
MOet dat blauwe ledje niet constant branden als bevestiging van de verbinding?
Nee dat knippert.
Zeker?
What do the KICKR, CORE, and SNAP LEDs Mean?
KICKR v5 (and older), KICKR CORE, and KICKR SNAP LED indicator lights function as described below:
Red LED:
- Always on (indicates power)
- Flashes quickly when ANT command/data is received
Blue LED:
- Blinks once per second when disconnected and advertising Bluetooth
- Solid when connected via Bluetooth, blinks quickly during information transfers
- Flashes quickly when connecting to a device via Bluetooth
-
prjz
- Forum-lid
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41
prjz
08 dec 2022 07:57
Woefdram schreef: ↑07 dec 2022 22:21
prjz schreef: ↑07 dec 2022 22:14
Woefdram schreef: ↑07 dec 2022 21:51
MOet dat blauwe ledje niet constant branden als bevestiging van de verbinding?
Nee dat knippert.
Zeker?
What do the KICKR, CORE, and SNAP LEDs Mean?
KICKR v5 (and older), KICKR CORE, and KICKR SNAP LED indicator lights function as described below:
Red LED:
- Always on (indicates power)
- Flashes quickly when ANT command/data is received
Blue LED:
- Blinks once per second when disconnected and advertising Bluetooth
- Solid when connected via Bluetooth, blinks quickly during information transfers
- Flashes quickly when connecting to a device via Bluetooth
Dat klopt allemaal, bedankt voor je reactie. Heb een aantal stappen van Zwift-support gekregen, die ik vandaag gaat proberen.
prj
-
Gravelist
- Forum-lid
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 25 apr 2004 13:03
Gravelist
08 dec 2022 08:23
prjz schreef: ↑07 dec 2022 22:15
1094 schreef: ↑07 dec 2022 21:35
Al contact gehad met wahoo?
Ja gemeld, ze dragen dan een aantal standaardoplossingen aan. Als die niet werken kan ik de Kickr terugsturen, maar ja daar zit je in deze periode niet op te wachten.
Ik heb 2 jr terug een apparaat onder garantie laten ophalen en binnen week weer een nieuwe voor in de plaats gekregen.
Ging als volgt, Wahoo regelt koerier, eenmaal opgehaald krijgt Wahoo bericht dat retour naar hun op weg is, dit is het teken voor hun dat de vervanging de deur uit mag, kan in jou geval een refurbished zijn gezien de leeftijd van de jouwe, het depot. Alles gebeurt binnen Nederland.
Weekje, niet langer zonder.
Als je nu nog een paar dagen doorkloot met proberen met je huidige ben je meer tijd kwijtgeraakt.
-
Kornuit
- Forum-lid HC
- Berichten: 5085
- Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53
Kornuit
08 dec 2022 11:52