Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 759
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 09 sep 2022 19:15

hayes schreef: 09 sep 2022 14:43 De mecanicien neemt na de wissel de fiets en heft even het achterwiel op. Als hij weer zachtjes neerkomt zie je héél duidelijk dat de band volledig plat is. Maar je moet het willen zien.
https://wielerrevue.nl/artikel/559069/v ... elijk-lek/

En stop met die zielig België vs Nederland aub :roll:
Ik had deze beelden allang gezien, en feitelijk vastgesteld dat op het moment dat de fiets wordt neergezet de achterband niet zichtbaar is doordat de handen van de toeschouwer daar het zicht op ontnemen. Je bewijst dus helemaal niets. En, vooral dat "zie je duidelijk dat de band volledig plat is" slaat totaal nergens op.

pino
Forum-lid
Berichten: 3291
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 09 sep 2022 19:15

Goede renner, die RE!
Maar ik blijf atheïst.
Niet zijken maar reiden !

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 19:15

sillah75 schreef: 09 sep 2022 19:11
gede schreef: 09 sep 2022 18:50 Wacht, even zekerstellen dat ik nog wel mee ben hier: Dus ik begrijp dat omdat Evenepoel bij de jeugd (!) nog voetbalde, en daar ontevreden werd omdat hij te vaak niet werd opgesteld, hij daarom nu als supporters vrijwel alleen maar supporters heeft vanuit die toenmalige voetbalploeg??

Mooewooehhaha, kan het qua gedachtengang echt nog marginaler hier? Ik dacht dat we het met die creatieve definitie van 'een lekke band' we het ergste wel gehad hadden.

Ja ik weet het , erg hé al die marginale voetbalsupporters met hun "Remco 💜🤍" te pas en te onpas .
Ik houd het vooral op marginale commentaren hier. Die van u vallen daaronder. Werkelijk geen IQ-punt sterker dan het HLN-forum wat we hier lezen...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27462
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 sep 2022 19:16

Voor mij is dat toch echt duidelijk dat ie idd lek is... die fiets springt een paar cm omhoog...

REV steengoed renner.
Gaat Vuelta winnen
Was duidelijk de sterkste
heeft niks gestolen
heeft (wmb) niet vals gespeeld
Supertalent kaliber Pogi
Gaat nog heel veel winnen

En toch mag ik hem niet. Vooral vanwege zijn voetbalmaniertjes en het feit dat hij ex-PSV is. En hij rijdt bij de verkeerde ploeg.
Laatst gewijzigd door havana op 09 sep 2022 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:18

leuk, zoal een 20 spamberichten van een beheerder van het forum.
Hallo fiedoo,

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Remco
Evenepoel" op Fiets.nl. Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van
Klein_Verzet sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 09 sep 2022 19:18

Klein_Verzet schreef: 09 sep 2022 19:15
hayes schreef: 09 sep 2022 14:43 De mecanicien neemt na de wissel de fiets en heft even het achterwiel op. Als hij weer zachtjes neerkomt zie je héél duidelijk dat de band volledig plat is. Maar je moet het willen zien.
https://wielerrevue.nl/artikel/559069/v ... elijk-lek/

En stop met die zielig België vs Nederland aub :roll:
Ik had deze beelden allang gezien, en feitelijk vastgesteld dat op het moment dat de fiets wordt neergezet de achterband niet zichtbaar is doordat de handen van de toeschouwer daar het zicht op ontnemen. Je bewijst dus helemaal niets. En, vooral dat "zie je duidelijk dat de band volledig plat is" slaat totaal nergens op.
Klopt helemaal, je neemt mij de woorden uit mijn mond.! :like:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

sillah75
Forum-lid
Berichten: 535
Lid geworden op: 11 aug 2010 03:49

sillah75 09 sep 2022 19:19

gede schreef: 09 sep 2022 19:15
sillah75 schreef: 09 sep 2022 19:11
gede schreef: 09 sep 2022 18:50 Wacht, even zekerstellen dat ik nog wel mee ben hier: Dus ik begrijp dat omdat Evenepoel bij de jeugd (!) nog voetbalde, en daar ontevreden werd omdat hij te vaak niet werd opgesteld, hij daarom nu als supporters vrijwel alleen maar supporters heeft vanuit die toenmalige voetbalploeg??

Mooewooehhaha, kan het qua gedachtengang echt nog marginaler hier? Ik dacht dat we het met die creatieve definitie van 'een lekke band' we het ergste wel gehad hadden.

Ja ik weet het , erg hé al die marginale voetbalsupporters met hun "Remco 💜🤍" te pas en te onpas .
Ik houd het vooral op marginale commentaren hier. Die van u vallen daaronder. Werkelijk geen IQ-punt sterker dan het HLN-forum wat we hier lezen...
:like:

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:20

Hallo fiedoo,

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Remco
Evenepoel" op Fiets.nl. Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van
Klein_Verzet sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 19:21

havana schreef: 09 sep 2022 19:16 Voor mij is dat toch echt duidelijk dat ie idd lek is... die fiets springt een paar cm omhoog...

REV steengoed renner.
Gaat Vuelta winnen
Was duidelijk de sterkste
heeft niks gestolen
heeft (wmb) niet vals gespeeld
Supertalent kaliber Pogi
Gaat nog heel veel winnen

En toch mag ik hem niet. Vooral vanwege zijn voetbalmaniertjes en het feit dat hij ex-PSV is. En hij rijdt bij de verkeerde ploeg.
Met zo'n mening en commentaar kan ik 200% leven. Je bent geen fan, maar toont toch respect. Als iedereen dat verstand zou hebben, zou er een pak minder geruzie zijn.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 sep 2022 19:26

fiedoo schreef: 09 sep 2022 19:18 leuk, zoal een 20 spamberichten van een beheerder van het forum.
Hallo fiedoo,

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Remco
Evenepoel" op Fiets.nl. Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van
Klein_Verzet sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Fiedoo: dat is een automatisch gegenereerd bericht (mail) van de forum software. De moderatoren of de forumbeheerder -voor zover die al bestaat- heeft daar totaal geen aandeel in. De manier om dit “uit” te zetten is alsvolgt:

Klik onderaan het topic op “informeer me wanneer een reactie is geplaatst” (sic)
Als er geen vinkje staat voor deze optie krijg je geen “spam” meer.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7825
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 09 sep 2022 19:33

i-mac schreef: 09 sep 2022 16:44
El Pistolero schreef: 09 sep 2022 16:26 De Giro heeft natuurlijk wel veel meer aanzien dan de Vuelta, zeker als je het vergelijkt met deze editie. Maar goed de Zuiderburen zullen God daardoor niet minder adoreren.
Waarom in één keer alle Belgen over dezelfde kam scheren?
En wat ook wel ironisch is: gisteren in vive le velo was er een interview met de grote held van forumlid el pistolero. Daarin was hij alleen maar lovend voor (de manier van rijden van) Remco Evenepoel. Sterker nog hij was al overtuigd van zijn eindwinst en voegde er nog aan toe dat hij wellicht ook ooit nog wel de twee andere grote rondes zou kunnen winnen.
Hij besloot met een inside bijnaam voor Remco die ze bij Eurosport voeren; de pitbull.
Best passend trouwens!! Waarom?
Het kunnen hele lieve hondjes zijn die pitbulls. Maar met een fout baasje kunnen het valse krengen worden. ;)
Laatst gewijzigd door Enzzo op 09 sep 2022 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 09 sep 2022 19:33

Enzzo schreef: 09 sep 2022 19:26
fiedoo schreef: 09 sep 2022 19:18 leuk, zoal een 20 spamberichten van een beheerder van het forum.
Hallo fiedoo,

Je ontvangt dit bericht omdat je op een onderwerp bent geabonneerd, "Remco
Evenepoel" op Fiets.nl. Dit onderwerp heeft een nieuwe reactie van
Klein_Verzet sinds je laatste bezoek. Er worden geen nieuwe meldingen
verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht.
Fiedoo: dat is een automatisch gegenereerd bericht (mail) van de forum software. De moderatoren of de forumbeheerder -voor zover die al bestaat- heeft daar totaal geen aandeel in. De manier om dit “uit” te zetten is alsvolgt:

Klik onderaan het topic op “informeer me wanneer een reactie is geplaatst” (sic)
Als er geen vinkje staat voor deze optie krijg je geen “spam” meer.
Er schijnt ook nog een andere manier te zijn om geen "spam" berichten meer te ontvangen ondanks het vinkje, de moderatoren of forumbeheerder kan jou daarover informeren. Alleen ben je daarna veroordeeld tot het bezoeken van de hoofd cq. active pagina's. Het is wel een verademing geen "spam" van het forum meer te ontvangen. :D
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Plaats reactie