Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Remco Evenepoel

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 18:15

Wout kan vooral beter relativeren dan Remco. Het is ook iemand die meer oog heeft voor iets anders dan koers. W out komt ook menselijker en sympathieker over maar is dan ook n paar jaar ouder. Maar wat weten wij hoe die jongens echt van inborst zijn. En toch zie ik het liefst Mathieu winnen hoewel ik Wout en Remco ook hun gloriemomenten gun.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 18:50

Wacht, even zekerstellen dat ik nog wel mee ben hier: Dus ik begrijp dat omdat Evenepoel bij de jeugd (!) nog voetbalde, en daar ontevreden werd omdat hij te vaak niet werd opgesteld, hij daarom nu als supporters vrijwel alleen maar supporters heeft vanuit die toenmalige voetbalploeg??

Mooewooehhaha, kan het qua gedachtengang echt nog marginaler hier? Ik dacht dat we het met die creatieve definitie van 'een lekke band' we het ergste wel gehad hadden.

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 09 sep 2022 18:56

Klein_Verzet schreef: 09 sep 2022 12:58 Wat een gezever. En dat gaat maar door. De pech van Evenepoel. Waar begon die? Is de Belgische definitie van pech "als de renner ostentatief zijn arm omhoog steekt en als hij totaal geen aanstalten meer maakt om de trappers rond te draaien?" Of ... is pech het moment dat er een lek ontstaat en dat het niet waar te nemen is dat dit voor of na de 3km-regel optrad. Juist omdat Evenepoel zo ijzig kalm bleef en zo 100% zeker van "zijn" zaak was, én zijn eigen woordkeus na afloop zet alles in een verdacht daglicht. Mijn mening, en hier moet je het meedoen.

PS. Geen enkele foto kan ook maar enig bewijs geven, als er sprake was van een leegloper. Dat Evenepoel niet op zijn velg reed was zelfs voor een slechtziende waarneembaar.
Ook ik heb meerdere beelden bekeken en kan niet zien dat Evenepoel een lekke of zelfs maar een zachte band (leegloper) heeft gehad. 8-)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 09 sep 2022 19:00

gede schreef: 09 sep 2022 13:04
Klein_Verzet schreef: 09 sep 2022 12:58 Wat een gezever. En dat gaat maar door. De pech van Evenepoel. Waar begon die? Is de Belgische definitie van pech "als de renner ostentatief zijn arm omhoog steekt en als hij totaal geen aanstalten meer maakt om de trappers rond te draaien?" Of ... is pech het moment dat er een lek ontstaat en dat het niet waar te nemen is dat dit voor of na de 3km-regel optrad. Juist omdat Evenepoel zo ijzig kalm bleef en zo 100% zeker van "zijn" zaak was, én zijn eigen woordkeus na afloop zet alles in een verdacht daglicht. Mijn mening, en hier moet je het meedoen.

PS. Geen enkele foto kan ook maar enig bewijs geven, als er sprake was van een leegloper. Dat Evenepoel niet op zijn velg reed was zelfs voor een slechtziende waarneembaar.
Hier ben je weer. Bent u zo erg in zichzelf gekeerd? Waar haal je de belachelijke definitie vandaan dat een band pas 'een lekke band' is wanneer je op de velg zit? Dit is 'by far' het meest ridicule dat ik deze week al hoorde.

Laat het los man. De UCI heeft de enige juiste beslissing genomen.
De UCI heeft een beslissing genomen, maar of dit een juiste beslissing was of niet zal altijd Evenepoel blijven achtervolgen als een "lekkebandenschwalbe" met dank aan forumlid @Havana.! :roll:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 19:04

Orlok schreef: 09 sep 2022 19:00
gede schreef: 09 sep 2022 13:04
Klein_Verzet schreef: 09 sep 2022 12:58 Wat een gezever. En dat gaat maar door. De pech van Evenepoel. Waar begon die? Is de Belgische definitie van pech "als de renner ostentatief zijn arm omhoog steekt en als hij totaal geen aanstalten meer maakt om de trappers rond te draaien?" Of ... is pech het moment dat er een lek ontstaat en dat het niet waar te nemen is dat dit voor of na de 3km-regel optrad. Juist omdat Evenepoel zo ijzig kalm bleef en zo 100% zeker van "zijn" zaak was, én zijn eigen woordkeus na afloop zet alles in een verdacht daglicht. Mijn mening, en hier moet je het meedoen.

PS. Geen enkele foto kan ook maar enig bewijs geven, als er sprake was van een leegloper. Dat Evenepoel niet op zijn velg reed was zelfs voor een slechtziende waarneembaar.
Hier ben je weer. Bent u zo erg in zichzelf gekeerd? Waar haal je de belachelijke definitie vandaan dat een band pas 'een lekke band' is wanneer je op de velg zit? Dit is 'by far' het meest ridicule dat ik deze week al hoorde.

Laat het los man. De UCI heeft de enige juiste beslissing genomen.
De UCI heeft een beslissing genomen, maar of dit een juiste beslissing was of niet zal altijd Evenepoel blijven achtervolgen als een "lekkebandenschwalbe" met dank aan forumlid @Havana.! :roll:
Buiten 4 onverlaten op dit forum spreekt na deze week nooit nog iemand over de lekke band en alleen nog maar over Evenepoel die de tweede grote ronde waar hij ooit startte gewoon gewonnen heeft. 😀

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 sep 2022 19:05

Klopt, zoiets is heel snel vergeten.

Overigens heb ik nooit beweerd dat het daadwerkelijk een lekkebandenschwalbe was. Ik heb alleen het woord bedacht en het ZOU een lekkebandenschwalbe geweest kunnen zijn.

Wat echter nooit vergeten wordt is dat de tegenstand zwak was. Dat zijn we (bijvoorbeeld) van Hesjedal en Hart ook nooit vergeten.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:09

Orlok schreef: 09 sep 2022 18:56
Klein_Verzet schreef: 09 sep 2022 12:58 Wat een gezever. En dat gaat maar door. De pech van Evenepoel. Waar begon die? Is de Belgische definitie van pech "als de renner ostentatief zijn arm omhoog steekt en als hij totaal geen aanstalten meer maakt om de trappers rond te draaien?" Of ... is pech het moment dat er een lek ontstaat en dat het niet waar te nemen is dat dit voor of na de 3km-regel optrad. Juist omdat Evenepoel zo ijzig kalm bleef en zo 100% zeker van "zijn" zaak was, én zijn eigen woordkeus na afloop zet alles in een verdacht daglicht. Mijn mening, en hier moet je het meedoen.

PS. Geen enkele foto kan ook maar enig bewijs geven, als er sprake was van een leegloper. Dat Evenepoel niet op zijn velg reed was zelfs voor een slechtziende waarneembaar.
Ook ik heb meerdere beelden bekeken en kan niet zien dat Evenepoel een lekke of zelfs maar een zachte band (leegloper) heeft gehad. 8-)
wat jij ziet doet er niet toe, het is wat de jury vastgesteld heeft dat telt. Er zouden volgens posts hier zelfs beelden zijn waar wel duidelijk te zien is dat hij lek staat. Je moet al heel veel fantasie hebben om te veronderstellen dat de leider in een ronde dit gaat faken.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 09 sep 2022 19:10

havana schreef: 09 sep 2022 19:05 Klopt, zoiets is heel snel vergeten.

Overigens heb ik nooit beweerd dat het daadwerkelijk een lekkebandenschwalbe was. Ik heb alleen het woord bedacht en het ZOU een lekkebandenschwalbe geweest kunnen zijn.

Wat echter nooit vergeten wordt is dat de tegenstand zwak was. Dat zijn we (bijvoorbeeld) van Hesjedal en Hart ook nooit vergeten.
De toekomst zal, behoudens ongeval, in mijn ogen vlot uitwijzen dat Evenepoel een ander kaliber is dan Hesjedal of Hart. Of eeeeum, we hebben de toekomst niet nodig, we weten dat gewoon nu al.

sillah75
Forum-lid
Berichten: 535
Lid geworden op: 11 aug 2010 03:49

sillah75 09 sep 2022 19:11

gede schreef: 09 sep 2022 18:50 Wacht, even zekerstellen dat ik nog wel mee ben hier: Dus ik begrijp dat omdat Evenepoel bij de jeugd (!) nog voetbalde, en daar ontevreden werd omdat hij te vaak niet werd opgesteld, hij daarom nu als supporters vrijwel alleen maar supporters heeft vanuit die toenmalige voetbalploeg??

Mooewooehhaha, kan het qua gedachtengang echt nog marginaler hier? Ik dacht dat we het met die creatieve definitie van 'een lekke band' we het ergste wel gehad hadden.

Ja ik weet het , erg hé al die marginale voetbalsupporters met hun "Remco 💜🤍" te pas en te onpas .

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:13

havana schreef: 09 sep 2022 19:05 Klopt, zoiets is heel snel vergeten.

Overigens heb ik nooit beweerd dat het daadwerkelijk een lekkebandenschwalbe was. Ik heb alleen het woord bedacht en het ZOU een lekkebandenschwalbe geweest kunnen zijn.

Wat echter nooit vergeten wordt is dat de tegenstand zwak was. Dat zijn we (bijvoorbeeld) van Hesjedal en Hart ook nooit vergeten.
Op wat baseer je je om te veronderstellen dat de tegenstand ( ik veronderstel dat je tegenstanders bedoelt) zwakker waren dan in de tour, de giro of de vuelta van verleden jaar? Ik heb n lijstje gepost eerder die dat toch duidelijk in vraag stelt. Na het uitvallen van enkele elementen is de tegenstand verzwakt , ja, maar dat is koers.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27543
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 sep 2022 19:14

gede schreef: 09 sep 2022 19:10
havana schreef: 09 sep 2022 19:05 Klopt, zoiets is heel snel vergeten.

Overigens heb ik nooit beweerd dat het daadwerkelijk een lekkebandenschwalbe was. Ik heb alleen het woord bedacht en het ZOU een lekkebandenschwalbe geweest kunnen zijn.

Wat echter nooit vergeten wordt is dat de tegenstand zwak was. Dat zijn we (bijvoorbeeld) van Hesjedal en Hart ook nooit vergeten.
De toekomst zal, behoudens ongeval, in mijn ogen vlot uitwijzen dat Evenepoel een ander kaliber is dan Hesjedal of Hart. Of eeeeum, we hebben de toekomst niet nodig, we weten dat gewoon nu al.
Dat denk ik ook wel. Wat nooit zal wegnemen dat deze Vuelta zwak bezet was.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 09 sep 2022 19:15

Euh, en mag ik vragen aan de beheerders van dit forum mij geen spamberichten meer te sturen aub? Welke praktijk is dit nu weer? Dank bij voorbaat!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie