Mee eens. Dit zat er natuurlijk een keer aan te komen, aan alles komt een einde. Zelf ben ik fan van Maarten Ducrot. Ik zal zijn ironie en onderkoelde humor echt missen. Zijn boek "Wie de trui past trekke hem aan" heb ik meerdere keren gelezen. Ik heb het nog maar eens van de boekenplank gehaald.
Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Ik vind het ook jammer dat Ducrot vertrekt, beter is dat die andere met zijn Sesamstraatpraat stopt. Wat ik ook jammer vind is dat Ducrot al meer dan een jaar geen Podcast meer maakt.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarbij wel gezegd mag worden dat Sedoc een van de beste analisten is bij atletiek imho.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Even knip en plak uit het TdF 2022 topic.
Ik schreef dat ik eigenlijk wel een Avondetappe wil zien met Roxanne als host.
Daar reageerde Daniel op met
Dione heb ik persoonlijk nooit wat mee gehad, ze lijkt wel sport minded maar ik heb niet het idee dat ze echt iets van top psort begrijpt. (dat zijn er wel meer natuurlijk)
Dus, wie zou een goeie ervaren co-host zijn voor Roxanne?
Ik schreef dat ik eigenlijk wel een Avondetappe wil zien met Roxanne als host.
Daar reageerde Daniel op met
Het zou kunnen dat het wat vroeg komt, misschien een co-host ernaast dan zodat zij er steeds meer ingroeit.daniel1975 schreef: ↑25 jul 2022 19:03 Roxanne moet nog beetje doorgroeien. Doet het nu meer dan prima, laat die eerst maar even km’s maken.
Te snel een heel programma laten dragen is niet perse goed voor iemands ontwikkeling.
Dione heb ik persoonlijk nooit wat mee gehad, ze lijkt wel sport minded maar ik heb niet het idee dat ze echt iets van top psort begrijpt. (dat zijn er wel meer natuurlijk)
Dus, wie zou een goeie ervaren co-host zijn voor Roxanne?
Op de plek van Dione kan ze geen eigen mening geven. Als deskundige is veel handiger. In voorbeschouwing podcast op Ad.nl was ze bijvoorbeeld best kritisch over Van Vleuten. Ik vind Hidde van Warmerdam van de AD prettig presenteren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel nieuwsgierig naar haar kritische noot tav AVV. Wat zei ze daar over?
Luister naar de uitgebreide TDFF voorbeschouwing podcast “ In het wiel “ (om niet selectief te citeren)daniel1975 schreef: ↑25 jul 2022 20:23 Wel nieuwsgierig naar haar kritische noot tav AVV. Wat zei ze daar over?
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ow laat maar dan…
Ik heb het geduld niet om naar podcasts te luisteren. Ik lees veel liever.
Vaak geprobeerd, maar haak gewoon af.
Jij doet geen afwas?daniel1975 schreef: ↑25 jul 2022 21:43 Ow laat maar dan…
vanaf minuut 29 gaat het over Annemiek.