http://forum.ellegirl.nl/showthread.php ... 31&page=28
Mij hebben ze jammer genoeg al te pakken gehad..(hoe stom kan je zijn) Maar des te meer reden om ervoor te zorgen dat dit andere mensen niet overkomt!
Dus als er iemand een mailtje krijgt over Ferdinant bolstraat 49 in Utrecht, lekker laten gaan en absoluut GEEN geld overmaken.
Weet niet of deze post zin heeft, maar ik probeer alles te doen om de voorkomen dat deze klootzakken nog meer mensen naaien.
Zeg het voort
Mijn vader heeft net aan de telefoon gehangen met de politie, en deze hufter heeft inmiddels een hele dossierkast opgebouwd aan aangiften en andere ongein..
Mogelijk is de rekening geblokkeerd en heb ik dus ernstig veel geluk gehad.. Anders was ik heb bedrag liever gaan pinnen en heb eigenhandig door de papier versnipperaar gaan gooien...
Mogelijk is de rekening geblokkeerd en heb ik dus ernstig veel geluk gehad.. Anders was ik heb bedrag liever gaan pinnen en heb eigenhandig door de papier versnipperaar gaan gooien...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Je kan bedragen via de bank terug boeken!
Als het veel geld is heb je daar wellicht wat aan!
Je kan Met het internet bankieren het bedrag bij je in/uit lijst aanklikken en details van de overboeking bekijken.
Daar kun je een terugboeking aanvragen
Zo werkt het in ieder geval bij de ABN amro bank.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Als het veel geld is heb je daar wellicht wat aan!
Je kan Met het internet bankieren het bedrag bij je in/uit lijst aanklikken en details van de overboeking bekijken.
Daar kun je een terugboeking aanvragen
Zo werkt het in ieder geval bij de ABN amro bank.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
mijn Flickr