En als ze wel trappen is het met twee voeten tegelijk.
Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Ga hier helemaal niet op in,…..Ernie C. schreef: ↑18 jun 2022 19:03 Ik vraag mij af wie hier de schuld gaat krijgen: https://www.nu.nl/293641/video/presiden ... fiets.html
Trump, Poetin, roze mevrouw?
Denk je echt dat senior dat niet weet? En 53x11 doet alsof hij het niet wil weten, maar reageert regelmatig op teksten die hij niet zou kunnen lezen. Hoe geloofwaardig wil je zijn. Ik sluit helemaal niemand uit. Het is wel hilarisch dat grote mensen toch zo nodig "stiekem" meelezen.Ramon73 schreef: ↑18 jun 2022 19:09Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.
Geeft een hoop rust hier![]()
Goed idee! Jouw bericht zou eigenlijk bovenaan elk topic moeten staan. Zou een hoop ergernis besparen. Meen ik serieus.Ramon73 schreef: ↑18 jun 2022 19:09Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Je ziet nooit meer reacties van een persoon die je als Vijand hebt gemarkeerd. Wel zodra een ander lid die persoon citeert zie je de reactie. Kun er alsnog op klikken, mocht je alsnog willen kijken.
Inderdaad, bizar eigenlijk dat je als president van de VS bv nooit meer mag autorijden, er miljoenen aan beveiliging worden gespendeerd maar wel op zo'n fiets kan worden gehesen en dat ze dan niet even de moeite kunnen nemen om er een paar normale pedalen op te schroeven. Het ziet er ook niet naar uit alsof hij heel veel heeft gefietst.thestudent schreef: ↑18 jun 2022 19:05 Ach Toe-clips zijn ook gevaarlijk. En zeker voor een bejaarde oude man.
LOL, een discussie voeren(al hebben sommigen mensen een vreemd idee van het begrip "discussie") en dan de meningen waar je het niet mee eens bent verbergen. Geen wonder dat mensen er aan gewend zijn geraakt dat ze altijd gelijk krijgen. Overigens gaat het me niet zozeer over standpunten waar ik het niet altijd mee eens ben maar vooral over de manier waarop bepaalde figuren menen anderen te moeten aanspreken. En nee, "vrijheid van meningsuiting" of "mensen direct aanspreken" vind ik geen excuus voor wat ik zie als gewoon onbeschoft gedrag (excusez le mot).Ramon73 schreef: ↑18 jun 2022 19:09Vanuit de menubalk klikken op Instellingen, klik op Vrienden en Vijanden, Beheer Vijanden. Klik op zoek een lid, zoek de forumnaam van degene wiens reacties je niet meer wil zien. Onderaan in de lijst klikken op Selecteer gemarkeerden, daarna verstuur klikken.
Goed mogelijk dat Senior het weet, kans dat hij het niet weet is echter net zo groot. En anders heeft een ander er wellicht voordeel bij.Jans schreef: ↑18 jun 2022 20:57
Denk je echt dat senior dat niet weet? En 53x11 doet alsof hij het niet wil weten, maar reageert regelmatig op teksten die hij niet zou kunnen lezen. Hoe geloofwaardig wil je zijn. Ik sluit helemaal niemand uit. Het is wel hilarisch dat grote mensen toch zo nodig "stiekem" meelezen.