Ik heb deze poeder ook een x geprobeerd, voor het geld hoef je het niet te laten. Maar persoonlijk reageerde mijn lijf hier niet goed op, maag werd er onrustig van, opgeblazen gevoel etc. Dus weer overgestapt op die van Isostar waar ik al prima ervaring mee had en voor mij beter werkt. Maar dat zal voor ieder mens anders zijn.Ramon730 schreef:
Heb je positieve ervaring met dat poeder? Ik rij nog heel simpel op water en mueslirepen, ritten van 150+ en dat gaat op zich wel. Heb nog nooit af moeten stappen.
Maar ik denk dat de vermoeidheid gaat afnemen en doorzetting gaat toenemen als ik iets beter op voeding ga letten. Dat soort spullen is echter nogal prijzig. Ik kan het wel betalen, maar wil liefst zo goedkoop mogelijk uit zijn.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe hoods voor m'n Ultegra 8050 shifters. Rechter is na 1 jr al behoorlijk uitgerekt, en zit de hele tijd los aan de bovenkant. Ook maar bij de Ali een hoes + screenprotector voor de edge 530 besteld voor een paar euro. Als je dan onverhoopt eens een keer valt dan zou hoop ik dat ie niet meteen stuk is.
In België moet een groep vanaf 50 voorzien zijn van minstens 2 wegkapiteins. En deze moeten een tricolore armband dragen.
Deze van Kwaremont is dus een vorm van reclame.
https://wegcode.be/wetteksten/secties/k ... 7-art43bis
Wat ik las minimaal 21 jaar zijn en een band om de arm,zijn dat de enigste eisen om z´n grote groep te mogen begeleiden?i-mac schreef: ↑27 mei 2022 07:03In België moet een groep vanaf 50 voorzien zijn van minstens 2 wegkapiteins. En deze moeten een tricolore armband dragen.
Deze van Kwaremont is dus een vorm van reclame.
https://wegcode.be/wetteksten/secties/k ... 7-art43bis
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Dat klopt. De realiteit is, dat de meeste grote groepen deze verantwoordelijkheid geven aan de ouderen. Om heel eerlijk te zijn, groepen van 50 man of meer kom ik zelden of nooit tegen. Meestal maximaal 30 deelnemers. Al zijn er altijd uitzonderingen. In veel gevallen worden ze ook vergezelt van een volgwagen, die ook aan bepaalde voorwaarden moet voldoen.
De wet is er, en daar maken veel ploegen ook dankbaar gebruik van. En dat zorgt ook voor wrevel bij andere weggebruikers. Bijna altijd omdat die deze wetgeving niet kennen. Maar goed, de Belg en zijn auto is geen al te goede combinatie.
https://www.ad.nl/auto/de-grootste-wegp ... a80888772/
Rijd je al langer met die Veloflex banden? Ik heb ze nu ook bij gebrek aan de gewenste Hutchinson's en voorlopig ben ik positief gestemd.
Soort van per ongeluk op gravel secties met zand/stenen en jaagpaden in BE terecht gekomen en de banden zien er nog steeds als nieuw uit. Geen sneetjes of wat dan ook.
Nee ik krijg binnenkort 2 nieuwe wielsets binnen () en ben aan het testen. Voorlopig alleen tubeless wegbanden-ervaring met de Conti 5000S TR (25mm), die vallen me 100% mee maar ik vind ze niet op voorraad in 28mm.
Ah ja, op de gravelfiets heb ik ook wel eens 32mm brede Michelin Power Road TLRs gelegd, maar die vind ik op asfalt niet veel sneller dan de G-One Allround 40mm bandjes eerlijk gezegd
Wat ik al wel eens gelezen heb is dat die Veloflex TLRs wat meer sealant nodig hebben dan 30ml om redelijk druk te houden... klopt dat in jouw geval?
Ah ja, op de gravelfiets heb ik ook wel eens 32mm brede Michelin Power Road TLRs gelegd, maar die vind ik op asfalt niet veel sneller dan de G-One Allround 40mm bandjes eerlijk gezegd
Wat ik al wel eens gelezen heb is dat die Veloflex TLRs wat meer sealant nodig hebben dan 30ml om redelijk druk te houden... klopt dat in jouw geval?
Oh?
Ik doe er tegenwoordig overal 40ml in. Niet meer bijgevuld na de eerste keer. Ik zal dit weekend eens kijken hoe het ervoor staat op dit moment.
Wel waren de banden na montage 2x de volgende ochtend plat. Na de 3e keer oppompen (en direct mee rijden), houden ze nu wel druk. Maar niet zo goed als de Hutchinsons. De Veloflex moet ik even checken voor iedere rit. Ik fiets niet dagelijks, ik gok dat je na een dag of 3 even wat bij moet pompen.