Muchas graciasbuzz schreef: ↑23 mei 2022 13:31Ze zijn toevallig opgeslagen in deze Calpe-collectie, inclusief 2 nieuwe routes.![]()
standplaats: calpe (costa blanca)
Op pagina 11 heb ik dan toch dit topic gevonden. Leek me al sterk dat er geen topic was over Calpe. Dus maar even nieuw leven inblazen.
Komende winter van plan richting Calpe/Denia/omgeving te gaan. Nu ben ik op zoek naar hotel tips en fietsverhuur tips. Qua hotel graag enigszins ingericht op fietsers en mag wel wat nieuwer/luxer, zonder dat het te gek gaat.
Iemand tips uit eigen ervaring?
Komende winter van plan richting Calpe/Denia/omgeving te gaan. Nu ben ik op zoek naar hotel tips en fietsverhuur tips. Qua hotel graag enigszins ingericht op fietsers en mag wel wat nieuwer/luxer, zonder dat het te gek gaat.
Iemand tips uit eigen ervaring?
Is het handig om vanaf daar een fiets te huren ( en mag die op de kamer ? Of is er een goede stalling ). Allemaal vragen die bij me opkomen als ik zo’n vakantie zou boeken.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Om te reageren over Diamante Beach. Ja, er is een goede stalling en je kunt er in de buurt te kust en te keur huren. Voor de mensen die een beetje eenkennig zijn, er zit ook een Belgisch bedrijf in de buurt waar je kunt huren en Belgisch bier kunt kopen.
Beide hotels zien er in elk geval goed uit. Heb alleen nog m'n twijfels over het weer in februari. Wil gewoon niet 5 dagen regen, want dat is nou net de reden om daar heen te gaan. Tenerife is wat zonzekerder in die periode, maar heeft weer andere nadelen. Lastig.
Er is een stalling met gereedschap en een wasmachine, fiets mag op de kamer. Fiets huren diverse adressen in de buurt van het hotel. Ontbijt zeer uitgebreid, gezellige bar. Baquet fietsreizen, Bidong fietsreizen gaan er o.a heen. Tui komt er ook (2025).
https://estimarhotels.com/calpe/solymar ... rgranhotel
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Last minute boeken. Lijkt me niet echt een probleem in februari.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ook niet echt hoor. De oud & nieuw vierders zijn dan allang vertrokken en de voorjaars toeristen moeten nog komen. Een klein zwart gat dus waarin de prijzen echt op z'n laagst zijn. Ideale tijd qua reizen dus.
En het weer in februari is ook best okay. Meestal vrij droog en warm(achtig)
En het weer in februari is ook best okay. Meestal vrij droog en warm(achtig)
Adversity is the Catalyst of Change