Wat heb jij voor het laatst gekocht?
@rene dank!
Specs:
Groep Dura Ace Di2 12-speed, 52-36 en 11-28 (ik rijd graag met een close ratio cassette)
Wielen Black Inc 60
Veloflex Corsa Race TLR bandjes 25mm
Barstem Black Inc 380/110
0 setback zadelpen
Berk Lupina padded zadel
Kettingbladen Rotor NoQ Aero
Pedalen + PM Favero Assioma Duo
Stuurlint Supacaz zwart
Specs:
Groep Dura Ace Di2 12-speed, 52-36 en 11-28 (ik rijd graag met een close ratio cassette)
Wielen Black Inc 60
0 setback zadelpen
Berk Lupina padded zadel
Stuurlint Supacaz zwart
-
- Forum-lid HC
Mooi frame hoor Raven
Die lupine padded is wel de uitvinding van de eeuw.
Ik rijd daar nu sinds 2017 op en nooit meer last gehad, ook op de MTB.
Goed ze breken/scheuren wel eens, maar 1x was dat buiten garantie en 2x binnen.
Die lupine padded is wel de uitvinding van de eeuw.
Ik rijd daar nu sinds 2017 op en nooit meer last gehad, ook op de MTB.
Goed ze breken/scheuren wel eens, maar 1x was dat buiten garantie en 2x binnen.
Ja die Berk zadels zijn geweldig hé. En je moet bij Jure al eens eens een reminder sturen wanneer hij iets voor je moet versturen, maar hij apprecieert je business en getrouwheid echt. Ook ik heb al tweemaal een probleempje gehad met zijn zadels, maar telkens opgelost door hem 'no questions asked'. Maar wat een comfort!
(ik heb 1x de naakte carbon versie geprobeerd, die schoof me wat te veel)
(ik heb 1x de naakte carbon versie geprobeerd, die schoof me wat te veel)
@ Voor wat betreft de zadels van Berk. Ik heb er op elke fiets eentje ( padded 132mm ) Fijner bestaat niet , ondanks 2 x gebroken shell van de zadels ook 2 keer vervangen ( garantie door Berk ). Direct contact via mail werkt perfect. Ik weet niet welke garantie termijn hij aanhoudt, maar ik ben er van overtuigt dat hij altijd een oplossing zoekt.
@Raf : mooie build list - ben erg benieuwd naar het totaal plaatje en het uiteindelijke gewicht, alhoewel ik denk dat ie onder de 7kg gaat uitkomen.
@Raf : mooie build list - ben erg benieuwd naar het totaal plaatje en het uiteindelijke gewicht, alhoewel ik denk dat ie onder de 7kg gaat uitkomen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dank Rene.
Ik denk niet dat ie sub7 zit. 7.2kg is mijn inschatting, de wielen kunnen een stuk lichter. Dat was wel een overweging in het configureren: ga ik het gevecht met de grens van 7kg aan en kies ik voor de 45mm hoge wielen, of gaan we voor de coolfactor (sic) ?
Wanneer ze leverbaar zijn in 52-36, komen er sowieso nog Carbon-Ti kettingbladen op.
Ik denk niet dat ie sub7 zit. 7.2kg is mijn inschatting, de wielen kunnen een stuk lichter. Dat was wel een overweging in het configureren: ga ik het gevecht met de grens van 7kg aan en kies ik voor de 45mm hoge wielen, of gaan we voor de coolfactor (sic) ?
Wanneer ze leverbaar zijn in 52-36, komen er sowieso nog Carbon-Ti kettingbladen op.
Nice build!! Welke 11-28 cassette ga je gebruiken? Die van Shimano 12 speed heb ik volgens mij nog nergens op voorraad gezien....raven14 schreef: ↑10 mei 2022 21:09 @rene dank!
Specs:
Wielen Black Inc 60
0 setback zadelpen
Berk Lupina padded zadel
Stuurlint Supacaz zwart
-
- Forum-lid HC
Een set dakdragers. Thule proride 598. Ik had een hele goedkope set, maar zelfs mijn stadsfiets beschadigd daarop. Over 2 weken moet mijn racefiets op het dak mee, dus maar een knap stel dragers gekocht daarvoor.