Ik ben niet meteen een Pina fan maar dit is gewoon mooi. Witte fietsen kan ik echt wel appreciëren.
Ik zou persoonlijk liever een zwarte zadelpen hebben, maar dat is dan ook het enige wat ik kan opmerken.
Mooie fiets!
Pinarello
Op de foto lijkt het zadel inderdaad ver naar voor gezet, qua rail is het eigenlijk maar een goeie centimeter tov het midden. Het Aliante zadel is behoorlijk lang, met een short nose zadel zou het er al anders uitzien denk ik. Maar the butt wants what the butt wantsTKMP schreef: ↑19 apr 2022 10:17lekker bakkie, ik zie dat ook bij jou een zero setback zadel pen kan passen, misschien is het de hoek vanwaar de foto is genomen.
ik rijd zelf een GAN RS(2016) rim, ik herken je gevoel voor stabiele/solide gedrag. dan was het vergelijkings materiaal ook >4jaar ouder dan dat. Ook ik zou graag een zero setback pen hebben, het past net op dit moment en de prijs voor een nieuwe pen is nogal... tja.geniet van je mooie pinarello, en wanneer we kruisen say hi

Ik ben eigenlijk ook nooit fan geweest van Pinarello. Had je me een jaar geleden verteld dat ik nu met een Pinarello zou rijden had ik waarschijnlijk eens goed gelachen

Nu nog een bierbuik en leren fietsen met o-benen...
De laatste tijd zie ik erg weinig echt mooie spuitschema's bij Pina. Dan is wit eigenlijk wel zo mooi en tegenwoordig zie je het bijna niet meer waardoor het ook nog eens origineel wordt.

De laatste tijd zie ik erg weinig echt mooie spuitschema's bij Pina. Dan is wit eigenlijk wel zo mooi en tegenwoordig zie je het bijna niet meer waardoor het ook nog eens origineel wordt.
Campagnolo Ultra Dork