Het grote domme vragen topic
- thestudent
- Forum-lid HC
Nee hier kan je niets aan veranderen. Je zal het met QR moeten doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- borgmonster
- Forum-lid
Bij QR is de pad open. Bij steekas gesloten. Je hebt voor wisseling van QR naar steekas dus een andere pad nodig. Of een schroefplaatje voldoende stevig is waag ik te betwijfelen.
ex-CUBE Litening Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Canyon Ultimate CF SLX 8 DISC TDF
En in het geval van steekassen is 142mm eerder de standaard inbouwbreedte. In het geval van een conversieset voor de naaf, kan je dat ondervangen door de endcaps iets langer te maken. In het geval van de fiets zal je de achtervork 7mm verder uit elkaar dienen te duwen. Of dat een solide permanente oplossing is, weet ik niet….
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Zie bijvoorbeeld http://www.velobuildmall.com/products/v ... -frame-312. Bij dit frame kun je wisselen tussen QR en steekas
Waarom willen automobilisten mij altijd voorrang geven op plekken waar zij zelf voorrang hebben?
Vanochtend was het weer bijna raak tussen de "galante" automobilist en zijn achterligger.
Het scheelde echt centimeters of het was een kop-staart botsing geworden, de rubbergeur was goed te ruiken.
Laat ze alstublieft de regels volgen, dat is veiliger voor iedereen.
Vanochtend was het weer bijna raak tussen de "galante" automobilist en zijn achterligger.
Het scheelde echt centimeters of het was een kop-staart botsing geworden, de rubbergeur was goed te ruiken.
Laat ze alstublieft de regels volgen, dat is veiliger voor iedereen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Gewoon blijven staan. Doe ik ook wel eens als ik toch al stil sta. Mensen snappen de voorrangsregels gewoon niet en zeker een groot deel van de oudere medemens die jaren geleden het rijbewijs heeft gehaald. Die snappen uberhaupt niet eens dat er een verschil is tussen rotondes binnen en buiten bebouwde kom ( over t algemeen ).
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Staan blijven doe ik sowieso.
Ik ben altijd bang dat de achterligger wel te laat reageert en dan op de stilstaande klapt.
Zal je net zien dat deze doorschuift en mij van de fiets tikt.
Dat staan blijven geeft trouwens vaak een patstelling met verbaasde ogen en toeterende achterliggers.
Ik ben altijd bang dat de achterligger wel te laat reageert en dan op de stilstaande klapt.
Zal je net zien dat deze doorschuift en mij van de fiets tikt.
Dat staan blijven geeft trouwens vaak een patstelling met verbaasde ogen en toeterende achterliggers.
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat is juist t mooie, beetje aan je bidon lurken. En ze uitlachen.