Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai, maar ik zit vooral verlekkerd te kijken naar een Epix gen2 sapphire.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nieuwe GRX DI2 derailleur, na 6 uur in de regen zondag wilde ie vandaag niets meer doen. Ook niet meer verbinden met de eTube (ik heb het toestel dat rechtstreeks kan verbinden met de derailleur)
Slecht 3 jaar oud (maar wel rond de 10.000km in slecht weer en modder), ik probeer wel nog iets met garantie te regelen maar toch al een nieuwe besteld zodat ik nog een paar keer in de modder kan gaan spelen
Dat kreng is wel erg duur
(maar gelukkig op voorraad bij Bike24)
Slecht 3 jaar oud (maar wel rond de 10.000km in slecht weer en modder), ik probeer wel nog iets met garantie te regelen maar toch al een nieuwe besteld zodat ik nog een paar keer in de modder kan gaan spelen
Dat kreng is wel erg duur

+1. Ik heb hem niet nodig, maar het kriebelt toch..daniel1975 schreef: ↑08 feb 2022 20:57 Fraai, maar ik zit vooral verlekkerd te kijken naar een Epix gen2 sapphire.

Geen flashlight, veel kortere accuduur, geen Solar, geen multiband GPS, geen touchscreen. Oled minder goed afleesbaar in de zon, tenzij lichtsterkte op max gezet wordt.daniel1975 schreef: ↑08 feb 2022 20:57 Fraai, maar ik zit vooral verlekkerd te kijken naar een Epix gen2 sapphire.
Voor mij hele goede argumenten voor de Fenix.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Flashlight is uiteraard de ultimate need to have op een horlogeRamon73 schreef: ↑08 feb 2022 21:30Geen flashlight, veel kortere accuduur, geen Solar, geen multiband GPS, geen touchscreen. Oled minder goed afleesbaar in de zon, tenzij lichtsterkte op max gezet wordt.daniel1975 schreef: ↑08 feb 2022 20:57 Fraai, maar ik zit vooral verlekkerd te kijken naar een Epix gen2 sapphire.
Ieder zijn keuze, ik vind het Oled wel fraai, heeft wél touchscreen, wel multiband gps, accuduur vind ik niet onoverkomelijk. Een Applewatch moet vaker laden bijv.
Enne, die afleesbaarheid in de zon is in NL toch geen issue met dat takkeweer hier
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Een assos Mile GT jasje 2/3 op assos.be
Heel irritant, elke week is er iets anders in de aanbieding en elke week weer een pakketje.
En het scheelt geen paar euro maar gewoon 50 a 60 voor 1 artikel.
Heel irritant, elke week is er iets anders in de aanbieding en elke week weer een pakketje.
En het scheelt geen paar euro maar gewoon 50 a 60 voor 1 artikel.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Fenix 7 serie heeft ook touchscreen.daniel1975 schreef: ↑08 feb 2022 22:31Flashlight is uiteraard de ultimate need to have op een horlogeRamon73 schreef: ↑08 feb 2022 21:30Geen flashlight, veel kortere accuduur, geen Solar, geen multiband GPS, geen touchscreen. Oled minder goed afleesbaar in de zon, tenzij lichtsterkte op max gezet wordt.daniel1975 schreef: ↑08 feb 2022 20:57 Fraai, maar ik zit vooral verlekkerd te kijken naar een Epix gen2 sapphire.
Ieder zijn keuze, ik vind het Oled wel fraai, heeft wél touchscreen, wel multiband gps, accuduur vind ik niet onoverkomelijk. Een Applewatch moet vaker laden bijv.
Enne, die afleesbaarheid in de zon is in NL toch geen issue met dat takkeweer hier![]()
Toch zou ik ook voor de Epix kiezen, veel mooier scherm.
Alleen mijn 6 pro is voorlopig nog wel goed genoeg.
Ik heb een lapassione bib gekocht https://www.lapassione.cc/collections/m ... orts-black. Voelt qua eerste indruk erg prettig aan. Nu in de was, vanavond als het lukt even proberen. Ik heb er meteen ook een shirtje bij besteld https://www.lapassione.cc/collections/t ... y-2-forest.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik rij altijd met borstband, gebruik horloge als navigatie en dan moet die wel op het stuur => dus geen hartslagmeting op de pols mogelijk. De enkele keer in de sportschool geef ik niet om bijzonder nauwkeurige meting.
De nieuwe sensor van Garmin zou wel beter meting geven.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een hopeloos verouderde Fenix 5+. Dat kan écht niet meer