Het grote domme vragen topic
Klopt, nu zal het gemiddeld wel wat lager zijn voor mij, maar afgelopen zaterdag 32.5 gemiddeld. Dat is voor mij geen duurzone meer. Ik zie liever dat we bijv 3x 20min 250w gem trappen en de rest weer rustig, dan alles 220w avg bijvoorbeeld.
Individueel weet ik dat een paar dat willen, maar als je die individueen in een groep zet geven ze toch gas
Is ook niet erg hoor, ik pik gewoon af en toe aan. Kan ook prima solo 4u maken.
In de loop van het seizoen gaat het ook van hard naar steeds harder. Op een gegeven moment komen we met 150km a 36 avg thuis.
Het groepje is dan met 6 man te klein om op te splitsen

De valkuil is,dat naarmate de rit verloopt de zwakkere er bij willen blijven hoe dan ook de concentratie en irritatie uit het oog wordt verloren met als gevolg kan een valpartij ontstaan.Dit hebben de snelle rijders vaak niet in de gaten.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Degenen die bij een te snelle groep gaan rijden om maar een beetje fatsoenlijke Stravatijden/gemiddeldes te halen en niet in staat zijn om ook maar enig kopwerk te verrichte, maken het voor iedereen gevaarlijk. Daarom rij ik meestal lekker alleen.
Niet zijken maar reiden !
Gisteren ketting vervangen, terug op de Kickr gezet en nu ratelt en vibreert er vanalles als ik op het binnenblad rij, ook duidelijk voelbaar in de pedalen. Derailleur voor loopt niet aan. Derailleur achter schokt wat heen-en-weer. Volgende zaken al gecontroleerd:
- zelfde ketting/zelfde lengte
- markeringen aan de buitenkant
- quicklink volledig dicht en pijltje naar de juiste kant
- niet over dat lipje in de achterderrie gelegd
Iemand een idee?
- zelfde ketting/zelfde lengte
- markeringen aan de buitenkant
- quicklink volledig dicht en pijltje naar de juiste kant
- niet over dat lipje in de achterderrie gelegd
Iemand een idee?
-
hayes
Ik had onlangs m'n ketting vervangen omdat de oude versleten was. Ketting maakte meer lawaai en schoot regelmatig door bij kracht zetten.
Na 100 km weer helemaal stil en geen doorschiet problemen meer.
Misschien gewoon even de tijd geven.
Na 100 km weer helemaal stil en geen doorschiet problemen meer.
Misschien gewoon even de tijd geven.