Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die dream build filmpjes zijn altijd wel fijn om naar te kijken. Hij zet ook een paar hele lekkere mountainbikes in elkaar. Half uurtje zen zeg maar.
Ik vind die wielen juist perfect bij de pina passen. Zelfde rare lijnen
Ik vind die wielen juist perfect bij de pina passen. Zelfde rare lijnen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Juist door die rare lijnen in het frame zou ik ook liever een stel fatsoenlijke wielen zijn, nu allemaal net even te druk, maar tja waar maken we ons druk om Wat Daniel1975 al zei "categorie Onbetaalbaar"
Ik ben aan het sparen voor een Prince en verwacht binnen een paar maanden het budget rond te hebben. Ik wil gaan voor een 2023 model. Nu zijn de levertijden soms belachelijk lang, dus ik vroeg me af: wanneer kan ik op zijn vroegst een bestelling plaatsen, zodat ik de fiets ook zo snel mogelijk heb? Ik heb begrepen dat de kleurencombinaties voor 2023 wel al bekend zijn, maar dat deze geheimgehouden worden tot ergens in de zomer. Ik kan natuurlijk langs gaan bij een dealer, maar wellicht weten forumleden het ook: hebben dealers al eerder de details over nieuwe modellen en vanaf wanneer is het mogelijk te bestellen?
Zeker wel, maar zoals gezegd moet ik nog een paar maanden sparen. Tevens wil ik de huidige fiets nog een seizoen gebruiken.
Ik zou gewoon graag willen weten wanneer de nieuwe kleuren bekend worden gemaakt en vanaf je dus kan bestellen bij de dealer. Anders ga ik een keer langs, dat kan uiteraard ook
Ik dacht dat de huidige keuren pas net zijn geïntroduceerd, het kan nog best even duren voordat er andere kleurschemas komen.
Je kunt alle release data na gaan uit het verleden. En dat ritme vast houden, dan weet je wanneer de volgende release.
En als er iets gaat veranderen voor 2023 zal het voor/na de tour bekend worden, dat is meestal zo.
Je kunt alle release data na gaan uit het verleden. En dat ritme vast houden, dan weet je wanneer de volgende release.
En als er iets gaat veranderen voor 2023 zal het voor/na de tour bekend worden, dat is meestal zo.