Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Liefst 40 op de shifter.
Overigens zegt 3T dat het gewoon de maat op de shifters is.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Een set lagers via een lager webshop. De lagers van mijn achtervork zijn na 14 jaar aan vervanging toe. Binnenkort de mtb dus uit elkaar halen en reviseren. Blijf ik nog een paar jaar op mijn 26 inch Scott Spark rijden.
-
- Forum-lid HC
Geloof ze maar niet...daniel1975 schreef: ↑22 jan 2022 18:39 Liefst 40 op de shifter.
Mijn Ernova stuur van 42mm meet 40mm aan de shifters en 42mm aan de uiteinden, heb het zonet nog even gemeten voor je.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Elite Fly bidons bij Mantel. In promo voor 3,50.
Tijd om wat van die oude, vuile bidons op pensioen te sturen.
Vond ik wel de moeite.
Meteen wat Mantel energy bars bijbesteld om geen verzending te betalen. Ze waren toch op.
Tijd om wat van die oude, vuile bidons op pensioen te sturen.
Vond ik wel de moeite.
Meteen wat Mantel energy bars bijbesteld om geen verzending te betalen. Ze waren toch op.
-
- Forum-lid
Sidi wire 2 mat blauw
Canyon Aeroad CF SLX 8, Cube LTD SL 29 Deore XT
Thermoshirt Keepdry 500 (komt altijd van pas, niet alleen bij het fietsen)

VAN|RYSEL regenjas Ultralight RR900 zwart (oude EKOI regenjassie was echt aan vervanging toe en geen zin om er klauwen geld voor uit te geven )

VAN|RYSEL Fietssokken 500 winter zwart (ook deze komen altijd wel van pas)

En setje Kennismakingsset hand- en voetwarmers 2 x 2 stuks bij Decathlon vandaan.

VAN|RYSEL regenjas Ultralight RR900 zwart (oude EKOI regenjassie was echt aan vervanging toe en geen zin om er klauwen geld voor uit te geven )

VAN|RYSEL Fietssokken 500 winter zwart (ook deze komen altijd wel van pas)

En setje Kennismakingsset hand- en voetwarmers 2 x 2 stuks bij Decathlon vandaan.
Ik heb ooit z'n voorganger voor 10 euro als eindereeks gekocht. Jaren later draag ik ze nog altijd. Voor het geld heel fijne shirts.
Ik heb deze nog steeds. De Spatzwear Basez is al weer de deur uit. Ik snap echt niet waarom dat shirt zo enorm geroemd wordt.
Ik ben benieuwd wat je ervaring met deze is.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Derailleur, goedkoop Acera ding maar doet wat het moet doen. Mijn oude ging steeds het onderste wieltje op de zijkant van de ketting lopen waardoor het in no-time gesloopt was. Omdat ik toch bij Decathlon was wat nieuwe handschoenen voor de zomer (want tegen de zomer hebben ze die niet meer :p) en fluo gele wintersokken (die je nooit gaat zien omdat ze onder de broek en overschoenen zitten :p. )