Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- thestudent
- Forum-lid
Xpedo titanium pedalen kunnen natuurlijk ook.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Heb 203 betaaldnijkie schreef: ↑13 jan 2022 11:03Goedkope upgradeshavana schreef: ↑13 jan 2022 10:07 Inderdaad, voor de gravelfiets! Zo ook de bidonhouders. Hij zit momenteel op 8,78 kg, ik hoop er nog een paar honderd gram af te snoepen. Ik ben nu echter wel door de "goedkope" upgrades heen. Het enige waar ik nog wat kan winnen is een Berk zadel maar ik hik aan tegen de hoge prijs.![]()
Pedalen €223,-![]()
Maar zien er gelikt uit.

@thestudent
Die had ik dus al besteld...
- thestudent
- Forum-lid
Tja. Ali assen in XT pedalen was wel goedkoper geweest.
Ach dan rest er verder alleen nog de dremel loslaten op die verschrikkelijk zware GRX onderdelen.
Nou ja 8.5kg is ook een prima target denk ik.
Een lichtere shifter kabel en housing kan misschien ook nog. Voor de echte marginal gains.
Ach dan rest er verder alleen nog de dremel loslaten op die verschrikkelijk zware GRX onderdelen.

Nou ja 8.5kg is ook een prima target denk ik.
Een lichtere shifter kabel en housing kan misschien ook nog. Voor de echte marginal gains.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
8.5 gaat makkelijk lukken want 8,78 is nog zonder de pedalen (190 gr winst), discs (100 gr winst) en bidonhouders (60 gram winst).
Misschien de lak eraf schuren? Ben je ook direct van dat OnOne logo verlost.
Dat logo is idd niet best. Gelukkig zit het aan de bovenkant van de schuine buis

Ik probeerde te achterhalen hoeveel gewichtsbesparing dat gaat opleveren, tevergeefs, enige schatting?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Met de gravelfiets enkel op asfalt rijden. 
Dan komt er een pak minder smurrie op je fiets, scheelt ook weer enkele grammen.

Dan komt er een pak minder smurrie op je fiets, scheelt ook weer enkele grammen.
There's a time to live, but isn't it strange
That as soon as you're born you're dying
- thestudent
- Forum-lid
Poah lastig. Heb ze zelf ook niet

* voor weight weenie begrippen dan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb een 10-33 in de verkoop.

Als je interesse hebt stuur je maar een Pb
There's a time to live, but isn't it strange