Ik heb een paar Campa Neutron Ultra wielen met shimano body,
nu is mijn vraag of je op de gewone Campa Neutron's ook een shimano body kan plaatsen en hoeveel deze ongeveer kost?
Campa neutron
-
thomasmotta
- Forum-lid
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen
-
vriesemans
- Forum-lid
Let wel ff op de type body, je hebt een ultegra en een dura ace variant. Kwam ik verleden jaar ook achter toen ik mijn sram tandwielen (=ultegra) op de dura ace body wilde zetten .... overigens koste die krengen volgens mij meer dan 50,-- meer richting de 80-90e kan ik mij herinneren (dit soort dingen vergeet ik het liefst zo snel mogelijk ! )
Hoi,
Let wel op, Neuron Ultra zal vermeodelijk de nieuwere body hebben voor de afgevlakte as passing terwijl sommige oudere Neutrons de gewone ronde passing hebben.
Hoedanook, 80 a 90 Euro kost dat spul wel.
Ciao,
Let wel op, Neuron Ultra zal vermeodelijk de nieuwere body hebben voor de afgevlakte as passing terwijl sommige oudere Neutrons de gewone ronde passing hebben.
Hoedanook, 80 a 90 Euro kost dat spul wel.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
vriesemans schreef:Let wel ff op de type body, je hebt een ultegra en een dura ace variant. Kwam ik verleden jaar ook achter toen ik mijn sram tandwielen (=ultegra) op de dura ace body wilde zetten .... overigens koste die krengen volgens mij meer dan 50,-- meer richting de 80-90e kan ik mij herinneren (dit soort dingen vergeet ik het liefst zo snel mogelijk ! )
Pure nieuwsgierigheid, wat is het verschil tussen een Ultegra en Dura Ace body qua passing?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
thomasmotta
- Forum-lid
Ik heb er mijn shimanobody van de Ultra's even opgezet en past perfect.
Ook zowel Ultegra als Dura ace cassette past er op.
Nu nog één shimanobody vinden.
Ook zowel Ultegra als Dura ace cassette past er op.
Nu nog één shimanobody vinden.
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen
Amclassic-fan schreef:Dura Ace heeft diepe splines, is een beter ontwerp. Campagnolo heeft 't al jaren, voorkomt dat de cassette invreet in de body.
Oke, thnx.
Viel me een tijdje geleden ook al op, dat er zo'n verschil tussen zat...
Ja kan ook andersom. Losse body's zijn niet al te goedkoop, maar je kunt altijd eerst proberen te ruilen met iemand die de switch andersom maakt..