Helaas ben ik ook een early adapter bij IQ2 en wacht dus nu al geruime tijd op de levering van mijn bestelling (twee pedalen)
Diverse malen geageerd en tot op heden een variëteit aan redenen waarom men nog niet kan uitleveren, of uitgeleverd heeft.
Recent zag ik de website wederom online en vroeg mij af of hier geen controle op is of voor is. Want eenieder die besteld zal naar zeer grote waarschijnlijkheid geen product ontvangen.
Ik vroeg mij dan ook af of de redactie van fiets hier geen aandacht aan kan geven, want vele fietsgenoten worden zo belazerd.
Ik ben ongeneeslijk ziek en vroeg dan ook om de pedalen zsm te sturen om in de resterende tijd ze nog te kunnen gebruiken.
Telkens kwam men met een excuus rondom corona perikelen, onderdelen problemen, producent wijzigingen, kortom hier kom je niet verder mee.
Je begrijpt dat de lol van het zien van twee ogenschijnlijk gereed zijnde pedalen (racefiets) prominent op de foto prijken, naast fot's van een hele serie, daar waar men aan de andere kant aangeeft dat de productie nog niet gestart is. Het begint erop te lijken dat men absoluut niet open is inde communicatie en dat de mogelijkheid van eigen gewin de boventoon voert.
Zou fijn zijn als het blad fiets hier eens een redactioneel artikel aan wijt, want dit doet onze fietspassie geen goed.