Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

verstappen

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5380
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 12 dec 2021 18:24

Als er nu iets teruggedraaid wordt is de F1 voor mij wel definitief om zeep. En ja dat had ik ook gevonden als de situatie andersom was.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7953
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 12 dec 2021 18:33

Het is blijkbaar nogal spannend daar in de jury kamer…..

Lijkt een beetje op de verkiezing van de meest aanvallende renner in de Tour de France. Uren in de kamertjes overleggen en toch uiteindelijk met een Franse renner naar buiten komen 🤣
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37619
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 dec 2021 18:33

Max terechte winnaars als je naar hele seizoen kijkt. Ballen zijn meerdere malen in de richting van Ham gerold, nu een keer naar Max.
Had liever een clean win gehad, maar dit vind ik ook prima.
Respect voor de professionaliteit van Ham, dikke dikke onvoldoende voor Toto de laatste weken. Wat een jankert is dat zeg.
Wel benieuwd hoe de Fia dit gaat oplossen; ik denk namelijk dat Mercedes gelijk heeft dat de SC te vroeg naar binnen ging en niet conform het reglement.
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5574
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 12 dec 2021 18:34

Dit gaan ze echt niet meer terug draaien, overigens een terechte uitslag Max Verstappen was dit seizoen gewoon de beste coureur, en Hamilton had de beste wagen, dat wordt bevestigd door het constructeurs kampioenschap. Jammer van dit protest van Mercedes, pak gewoon je verlies, en volgend jaar beter.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7953
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 12 dec 2021 18:37

Ja was dat maar het credo om iemand als kampioen uit te roepen!!!

Maar heel Nederland is inmiddels al mee met het feit dat Max de kampioen is:

https://nos.nl/l/2409219
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 12 dec 2021 19:16

Had liever dit seizoen nog Hamilton als wereldkampioen gezien, gewoon om dat nieuw record te pakken van meeste wereldkampioenschappen te winnen.
Daarna volop Max (die gezien het ganse seizoen wel de titel verdient)

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8939
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 12 dec 2021 19:29

thestudent schreef: 12 dec 2021 18:24 Als er nu iets teruggedraaid wordt is de F1 voor mij wel definitief om zeep. En ja dat had ik ook gevonden als de situatie andersom was.
Voor een heleboel mensen denk ik. Kan me eigenlijk alleen al om die reden niet voorstellen dat de protesten gehonoreerd worden.
Indien toch, dan vooral over de dreiging van het juristenteam van Mercedes. Zou wel heel smerig zijn, ongeacht van wie je graag als winnaar had gezien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5683
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 12 dec 2021 19:31

Verstappen is dit jaar zodanig veel benadeeld, ook nog in deze wedstrijd waar Hamilton volgens zowat alle kenners onterecht de koppositie kreeg in de wedstrijd. Hamilton deed ook discutabele aanrijdingen waardoor hij opschoof in de rangschikking?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

hayes

hayes 12 dec 2021 19:38

Dat geldt voor beide.
De "overwinning" in Franchorchamps? Twee rondjes achter de safety car. Dat mocht nooit een race geweest zijn. Maar daardoor had MAx wel het voordeel dat bij een crash, hij wereldkampioen was.
Het veelbesproken moment in Silverstone waar ik eerlijk gezegd gewoon een race incident in zie.
Enz...
Red Bull & Verstappen hebben net evenveel gezeurd als Mercedes. Arme ikke ;)

Nogmaals. De sport is vandaag de verliezer.

Ik denk dat ik bij deze definitief afhaak.
Moto GP for ever! :mrgreen: :mrgreen:

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5055
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 12 dec 2021 20:03

hayes schreef: 12 dec 2021 19:38 Dat geldt voor beide.
De "overwinning" in Franchorchamps? Twee rondjes achter de safety car. Dat mocht nooit een race geweest zijn. Maar daardoor had MAx wel het voordeel dat bij een crash, hij wereldkampioen was.
Het veelbesproken moment in Silverstone waar ik eerlijk gezegd gewoon een race incident in zie.
Enz...
Red Bull & Verstappen hebben net evenveel gezeurd als Mercedes. Arme ikke ;)

Nogmaals. De sport is vandaag de verliezer.

Ik denk dat ik bij deze definitief afhaak.
Moto GP for ever! :mrgreen: :mrgreen:
Het blijft voor een belg ook knap lastig he als een Nederlander wereldkampioen wordt. Snap dat je volgend jaar niet meer kijkt. Elke keer die kwelling. Doet er eigenlijk wel een belg mee? 😅

senior
Forum-lid
Berichten: 2209
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 12 dec 2021 20:10

hayes schreef: 12 dec 2021 19:38 Dat geldt voor beide.
De "overwinning" in Franchorchamps? Twee rondjes achter de safety car. Dat mocht nooit een race geweest zijn. Maar daardoor had MAx wel het voordeel dat bij een crash, hij wereldkampioen was.
Het veelbesproken moment in Silverstone waar ik eerlijk gezegd gewoon een race incident in zie.
Enz...
Red Bull & Verstappen hebben net evenveel gezeurd als Mercedes. Arme ikke ;)

Nogmaals. De sport is vandaag de verliezer.

Ik denk dat ik bij deze definitief afhaak.
Moto GP for ever! :mrgreen: :mrgreen:
In de MotoGP iemand (bewust) van de baan rijden zal daar inderdaad niet zo heel gauw voorkomen. :o

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37619
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 12 dec 2021 20:36

fgrs schreef: 12 dec 2021 19:16 Had liever dit seizoen nog Hamilton als wereldkampioen gezien, gewoon om dat nieuw record te pakken van meeste wereldkampioenschappen te winnen.
Daarna volop Max (die gezien het ganse seizoen wel de titel verdient)
Dat record zou een te grote beloning zijn. 3-4 van de titels zijn volledig toe te schrijven aan die taxi’s, hij heeft totaal geen tegenstanders gehad in sommige seizoenen.
Hopen dat Russell volgend jaar vol mag racen zonder teamorders.


Beide protesten afgewezen, Max definitief kampioen.
Less is bore

Plaats reactie