Titanium fietsen
Ik had inmiddels reeds gevonden dat Van Herwerden de vroegere verdeler was en die, hebben me geadviseerd om de originele vork te vervangen wegens problemen . Die van mij heeft een alu stuurbuis , dus een beetje extra gewicht maar dat nemen we er dan maar bij. Indien zich de kans op een Reynolds carbon vork voordoet zal ik die misschien inbouwen. Ik heb jarenlang de 2e hands sites afgeschuimd en nu heb ik eindelijk de speld in de hooiberg gevonden, supergelukkig.
Overigens zie ik zo’n Real Design nu op eBay te koop staan: https://www.ebay.nl/itm/274313154709
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
#savetherimbrake

-
- Forum-lid
Keuze stress! Na een aanrijding vorig jaar is mijn Passoni Top Force helaas onherstelbaar beschadigd (blijkt nu). Ben nu op zoek naar een nieuwe titanium fiets. Had zo een nieuwe Passoni besteld hebben, heerlijke fiets met tijdloos uiterlijk en fantastisch afgewerkt, echter Passoni levert enkel nog rechtstreeks naar de consument en niet aan een fietshandelaar. Hierdoor is service erg moeilijk (moet dan weer naar Italië opgestuurd worden etc.).
Ben nu dus op zoek naar een frame wat vergelijkbaar is qua stijfheid (erg stijf) en uitstraling van de Passoni Top Force. Hebben jullie een idee? ( Gilbertson, Van Nicholas, van Moots vindt ik niet mooi). Iemand ervaring met Enigma?
Bij voorbaat dank.
Ben nu dus op zoek naar een frame wat vergelijkbaar is qua stijfheid (erg stijf) en uitstraling van de Passoni Top Force. Hebben jullie een idee? ( Gilbertson, Van Nicholas, van Moots vindt ik niet mooi). Iemand ervaring met Enigma?
Bij voorbaat dank.
Legend is vergelijkbaar niveau. Eigenaar van Legend is ooit bij Passoni begonnen. Service is daar beter geregeld. In NL kun je terecht bij Jean Habets in Schin op Geul. Prima zaak en dito service.
Van Nicholas Skeiron (nieuw) frame heb ik nog voor je te koop voor een mooie prijs.
Van Nicholas Skeiron (nieuw) frame heb ik nog voor je te koop voor een mooie prijs.
o'7o
-
- Forum-lid
@walter: laat een Pilot op tekening/maat maken..