nieuwe fiets gekocht
Fiets gekregen van mijn vrouw, een Jan Janssen Vector afgemonteerd met campa. Centaur. Heeft iemand hier ervaring mee. Ben zelf al jaren een Shimano rijder, en tot nu altijd een stalenframe gehad. Fiets zelf ziet er goed uit, maar moet de eerste kilometers nog maken. Ben reuze benieuwd.
harry1
Ik had hiervoor een Gazelle van de vroegere TVM ploeg, deze fiets behoorde aan Jesper Skibby.En is afgemonteerd met shimano Dura ace. Ik denk dat ik er wel 12 jaar op heb gefietst en zonder problemen. Behalve het achterwiel is alles nog origineel. Maar ja ergens stopt het en ik denk dat deze fiets aan de spatborden moet, en dan ga ik met deze fiets naar mijn werk fietsen.
harry1
-
pinarelloridley
- Forum-lid
Maak over campagnolo maar geen zorgen!
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Haha, campa +1!! Kan niet fout gaan!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
guustflater
- Forum-lid
Wel effe een fotootje plaatsen hé...............
Of die nou van je vrouw of van je fiets is
maar wel effe een foto
Of die nou van je vrouw of van je fiets is
maar wel effe een foto
oldtimer
- Le Grimpeur
- Forum-lid
harry1 schreef:Ja okee, ik zal een foto maken. Maar heb jij ervaring met Centaur ?
Wees zuinig op zo'n vrouw, die je "zomaar" een nieuwe fiets kado doet! Wat Centaur betreft: ik heb net vier jaar Centaur-ervaring achter de rug. Prima groep, betrouwbaar, schakelt goed, remt goed en "klinkt" ook goed (op een stalen frame). Ben er veel de bergen mee in geweest, dus de groep heeft zich echt wel moeten bewijzen.
60 x Ventoux