Al die kerels die dat roepen hebben niet in de gaten dat dat "kontje" tussen hun oren zit en dat hun benen daar helemaal niets mee te maken hebben. Ze worden er dus evengoed gewoon afgereden.

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Al die kerels die dat roepen hebben niet in de gaten dat dat "kontje" tussen hun oren zit en dat hun benen daar helemaal niets mee te maken hebben. Ze worden er dus evengoed gewoon afgereden.
Puck was aanwezig bij de Sporza fietsvakantie in Mallorca, editie oktober 2018. Ze was toen vervanger van Sofie De Vuyst die niet mee kon omdat haar echtgenoot toen net een heupprothese kreeg. Mijn madam heeft toen met haar nog in een interview sessie gezeten. Interviewer van dienst was Sammy Neirinck.
Helemaal niet. Het verbaast me alleen dat er zo weinig mannen, als ze dan toch de kans krijgen om in real life contact te krijgen het ineens niet meer hoeft.MarkVeenstra schreef: ↑30 jun 2021 13:51 Maarja, het is wel fijn om gewoon nog een onderwerpje te kunnen benoemen waarop Puck het niet naar wens gedaan heeft natuurlijk..,
InderdaadMarkVeenstra schreef: ↑30 jun 2021 13:51 Maarja, het is wel fijn om gewoon nog een onderwerpje te kunnen benoemen waarop Puck het niet naar wens gedaan heeft natuurlijk..,
Omdat de echtgenotes van al die mannen niet willen dat ze met een jongedame lekker vakantie gaan vieren en gaan "fietsen"...Jans schreef: ↑30 jun 2021 16:05Helemaal niet. Het verbaast me alleen dat er zo weinig mannen, als ze dan toch de kans krijgen om in real life contact te krijgen het ineens niet meer hoeft.MarkVeenstra schreef: ↑30 jun 2021 13:51 Maarja, het is wel fijn om gewoon nog een onderwerpje te kunnen benoemen waarop Puck het niet naar wens gedaan heeft natuurlijk..,
Oh, nagenoeg alle mannen hebben een echtgenote?Jaap Telder schreef: ↑30 jun 2021 19:58Omdat de echtgenotes van al die mannen niet willen dat ze met een jongedame lekker vakantie gaan vieren en gaan "fietsen"...Jans schreef: ↑30 jun 2021 16:05Helemaal niet. Het verbaast me alleen dat er zo weinig mannen, als ze dan toch de kans krijgen om in real life contact te krijgen het ineens niet meer hoeft.MarkVeenstra schreef: ↑30 jun 2021 13:51 Maarja, het is wel fijn om gewoon nog een onderwerpje te kunnen benoemen waarop Puck het niet naar wens gedaan heeft natuurlijk..,
![]()
Of een echtgenoot..... jij je zin.Jans schreef: ↑30 jun 2021 20:23Oh, nagenoeg alle mannen hebben een echtgenote?Jaap Telder schreef: ↑30 jun 2021 19:58Omdat de echtgenotes van al die mannen niet willen dat ze met een jongedame lekker vakantie gaan vieren en gaan "fietsen"...![]()