Mathieu van der Poel
Hij mag best de verwachting hebben geel te houden. Hij heeft een mooie voorsprong op VanAert (die nog niet helemaal terug is). Bovendien heeft hij de laatste dagen laten zien dat hij echt wel in orde is. Het is een korte tijdrit, dus hij mag er best in geloven.
Onderschat ook Flipje niet. Die heeft ook een uitstekende tijdrit en staat maar op 8 seconden.
Ik lees dat hij nog een setje wielen bij Ineos heeft geleend. Het blijft natuurlijk wel MVDP.
Als hij zijn zinnen ergens op zet, zou het zomaar eens kunnen lukken. Wel vreemd dat hij de afgelopen twee etappes niet vol voor de overwinning/boni's is gegaan. Al kan het natuurlijk zijn, dat hij graag zijn teamgenoten ook een overwinning/succes gunt (beetje AnnaVDB stijl) en dat zijn ploeg/sponsor nu besluit dat geel toch ook wel mooi is.
Als hij zijn zinnen ergens op zet, zou het zomaar eens kunnen lukken. Wel vreemd dat hij de afgelopen twee etappes niet vol voor de overwinning/boni's is gegaan. Al kan het natuurlijk zijn, dat hij graag zijn teamgenoten ook een overwinning/succes gunt (beetje AnnaVDB stijl) en dat zijn ploeg/sponsor nu besluit dat geel toch ook wel mooi is.
Dat is dit verhaal...
https://wielerrevue.nl/artikel/454048/m ... -van-ineos
.
https://wielerrevue.nl/artikel/454048/m ... -van-ineos
.
Een wat onduidelijk verhaal of wordt het elders anders c.q. duidelijker beschreven? Ik haal er niet uit dat ze voor 3800 euro zijn geleend, alleen dat dat de winkelwaarde zou zijn? Anderzijds vreemd dat een INEOS-renner z'n wielen mag verkopen dan wel verhuren, of had hij die set zelf gekocht?Klem vertelt aan Het Nieuwsblad dat hij maandagochtend werd gebeld door Roodhooft, met de vraag of er nog een dergelijk setje beschikbaar was. Want waar vind je een setje van deze wielen, die €3.800 per set kosten? "Canyon wilde namelijk dat Mathieu ook na de tijdrit nog de klassementsleider is", vertelt Klem. "Een extra complicatie is dat deze tijdritwielen nog niet op de Nederlandse markt leverbaar zijn. Uiteindelijk vond ik een paar ongebruikte wielen bij Cameron Wurf, een renner van INEOS die in Andorra woont. Wie het heeft betaald, weet ik niet. Het bedrag werd voldaan per creditcard.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Overigens betwijfel ik of Van der Poel, als het parkoers zo nat blijft, voluit wil gaan. Hij zal niet graag zijn olympische droom zien sneuvelen in een gladde bocht in Laval.
fietsen doe ik net als een prof,
in het artikeltje van het nieuwsblad (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210629_96872429) staat dat er 3800 voor betaald is...
Die 3800 huur is goed besteed. Wel tof om te zien hoe goed Pog is in dit soort tijdritten. Want ondanks het feit dat VDP nauwelijks traint voor de tijdrit, is het natuurlijk een klasbak. 30 sec verschil is dan best veel IMHO
Ik pak ze wel weer in de afdaling
lijkt mij een sympathieke jongen maar rijdt wat mij betreft voor een heel foute ploeg en komt uit een wat mij betreft verdacht land. Ik heb daardoor wel twijfel bij dit soort prestaties en dat heb ik op een of andere manier nogal snel bij iedere wielrenner waar ik geen fan van ben