Ivm velgbreedte, de tabel op onderstaande link klopt dus niet? Of het is gewoon niet optimaal, maar wel mogelijk?Philippos schreef: ↑19 apr 2021 16:29 18mm intern minimaal. Mijn inziens is dit al aan de krappe kant voor een 30mm band, je krijgt straks het light bulb effect.
Geen keramische lagers en zeker niet in deze prijsklasse. Dat is weggegooid geld
Ook tubeless ready velgen komen met gaten in het velgbed. Ik zou altijd voor die gaan, kun je in de toekomst altijd over naar tubeless en anders is dat interessant voor een eventuele doorverkoop als je ze zat bent. Zonder gaten is het ronduit kut bij reparaties.
Novatec schat ik iets hoger in dan Powerway
Andere spaken?
https://www.internet-bikes.com/advies/f ... n%20belang.
Is er een (groot) verschil tussen de goedkope en duurdere novatec naven? Er zit +- € 60 verschil op, als het nuttig is pak ik de duurdere wel
Ivm de TLR, dan ga ik zeker hiervoor. Ik wou de clincher versie pakken omwille van de gaten en makkelijker een spaak te vervangen (gelezen in reacties van jou in dit topic).
Er zijn andere spaken mogelijk (waarschijnlijk met meerkost), maar geen idee of dit nodig/nuttig is. Zie info op Ali hieronder:
"CN MAC Aero 494 spaken voor A271SB F372SB , R13 Hub ,R13 keramische
Pijler Aero 1432 spaken voor AS511SB FS522SB Hub
(Als u wielen met lichter CN 424 of Pijler 1420 of Sapim spaken, Neem contact met ons)"