Nieuwe banden voor zomer
ik rijd zomer en winter (wel niet meer zoveel) met Michelin Pro4 endurance 25mm vouwbanden en ik vind die qua lekbestendigheid en rolweerstand en slijtage super meevallen, geen competitieband weliswaar maar ik ben dan ook maar een toerist.
-
- Forum-lid HC
Als we het over een referentie band hebben is dat hem. Op alle vlakken gewoon een dikke voldoende en nergens nadelen. Blijft ook na een paar duizend kilometer perfect rond.
De (oudere) Pzero velo is nu ook nog eens wat goedkoper om de Pzero Road er net is
En wees eerlijk staat toch een stuk beter dan Conti oranje of Schwalbe op je band.
De (oudere) Pzero velo is nu ook nog eens wat goedkoper om de Pzero Road er net is
En wees eerlijk staat toch een stuk beter dan Conti oranje of Schwalbe op je band.
-
- Forum-lid HC
Ja in tl zijn ze duur inderdaad!
-
- Forum-lid
Wat ik zelf een erg goede band vindt die je vaak nooit terug ziet ergens (gek genoeg) is de duralite van Vredestein. Die is ook als je kijkt naar de kosten goed te betalen.
-
- Forum-lid HC
De tijd dat je tussen de 50 en 60 euro een setje had licht een eind achter ons.
Nu moet ik ook wel zeggen dat er altijd een soort van iets heerst dat banden een grote kosten post zijn......
Maar over het algemeen doe je toch niet veel meer dan twee sets per jaar op de racer of je moet over de 8 tot 10K per jaar gaan, maar dat zijn er niet zoveel. Ik denk dat ik nog niet eens twee sets per jaar bestel.
Nu moet ik ook wel zeggen dat er altijd een soort van iets heerst dat banden een grote kosten post zijn......
Maar over het algemeen doe je toch niet veel meer dan twee sets per jaar op de racer of je moet over de 8 tot 10K per jaar gaan, maar dat zijn er niet zoveel. Ik denk dat ik nog niet eens twee sets per jaar bestel.
Bij mij gaan er heel wat meer door, maar ik had vorig jaar dan ook 16.000kmwasbeer2006 schreef: ↑14 apr 2021 09:01 De tijd dat je tussen de 50 en 60 euro een setje had licht een eind achter ons.