Commentatoren keuze-topic, pagina 1...?timo2.0 schreef: ↑23 feb 2021 19:23 De spatiepolitie vraagt uw aandacht voor het volgende...
viewtopic.php?f=14&t=33086
Het grote taaltopic
De "je zegt iets anders dan je bedoelt" politie vult aan:
viewtopic.php?f=24&t=39517
Dat je iets voor het laatst hebt gekocht stelt dat je ontevreden dan wel teleurgesteld bent over je aankoop of dat je beseft dat het de rest van je fietsleven zal meegaan
Dat je iets voor het laatst hebt gekocht stelt dat je ontevreden dan wel teleurgesteld bent over je aankoop of dat je beseft dat het de rest van je fietsleven zal meegaan

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
De spatie is verwijderd. Grappig want normaal ben ik allergisch voor onnodige spaties!
Overigens mag het topic over 'me tuupies' hier ook wel genoemd worden....
Overigens mag het topic over 'me tuupies' hier ook wel genoemd worden....
Het topic waar je naar verwijst is gestart op 26 maart 2006, door een forumlid, die op 18 december 2010 een laatste bijdrage heeft geleverd. Ik denk dat je weinig kans maakt dat TS de titel van het topic aanpast.timo2.0 schreef: ↑23 feb 2021 23:29 De "je zegt iets anders dan je bedoelt" politie vult aan:
Dat je iets voor het laatst hebt gekocht stelt dat je ontevreden dan wel teleurgesteld bent over je aankoop of dat je beseft dat het de rest van je fietsleven zal meegaan![]()

Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Na enig speurwerk moest in de navolgende zin niet alleen de spatiepolitie aan de bak, ook de weinig tolerante 'd/t'-politie sloeg alarm... 
"De verklaring van Dugast bevestigd iig mijn eigen ervaring dat ik altijd probleemloos Pitstop gebruik als ik lek rijd." (Zie betreffend bericht.)

"De verklaring van Dugast bevestigd iig mijn eigen ervaring dat ik altijd probleemloos Pitstop gebruik als ik lek rijd." (Zie betreffend bericht.)
De "je zegt iets anders dan je bedoelt" politie voert in dit geval een preventieve campagne om burgers te waarschuwen die een soortgelijk vergrijp overwegen te plegen

"Bevestigd" is inderdaad slordig en de betreffende agent kan daarom een gedragsaantekening tegemoetzien.buzz schreef: ↑24 feb 2021 12:46 Na enig speurwerk moest in de navolgende zin niet alleen de spatiepolitie aan de bak, ook de weinig tolerante 'd/t'-politie sloeg alarm...
"Lekrijd" doen wij niet digitaal af. Voor die klacht dient u zich op het bureau te melden alwaar proces-verbaal zal worden opgemaakt

- borgmonster
- Forum-lid
Niet de agent, wel de burger. Althans, dat mag ik hopen! Het zou toch wat zijn als een verbaliserende agent een gedragsaantekening tegemoet mag zien.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Wel degelijk de agent! Als medewerker van de "je zegt iets anders dan je bedoelt" politie heeft hij een voorbeeldfunctie dus als hij zo duidelijk taalkundig over de schreef gaat is een aantekening nog het minste