Bijna alle frames komen tegenwoordig uit Azie, de carbon frames worden daar geproduceerd. Er is alleen 1 verschil tussen de meeste fiets merken. De A merken ontwerpen hun eigen frames en laten die daar produceren. Kleinere merken kopen meestal standaard frames in china en spuiten die in hun kleurtjes. Ze worden dus in de westerse landen verder geasembleerd.
Hier ook al is het oud, is wel leuk om te lezen:
http://allanti.com/page.cfm?PageID=328
Dus zorgen hoef je er niet om te maken, maar vroeg het me gewoon af of de Wilier niet gewoon een beter ontworpen frame is en daarom betere eigenschappen heeft.
Magic of Izoard
klaas-kippegaas schreef:als Wilier liefhebber...... kies ik toch de Magic
tenzijn je de nieuwe (kleurstelling) Izoard bedoeld, de rode Izoard op de afbeelding is leuk maar word je mijn inziens mee doodgegooid, is afgelopen 2 jaar heeeeeeeeel veeeeel verkocht!
voor dat bedrag zou ik liever een beetje unieke fiets willen....
Bedoel je met de nieuwe kleurstelling de wit / grijze? Die vind ik persoonlijk absoluut niet mooi
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
Het gaat er ook niet om wat ik mooi vind, heb overigens ook niet gezegd dat rood lelijk is... 
wilde alleen aangeven dat je bij de rode kleurstelling een fiets koopt die je met een beetje mooi weer zo 3 a 4x per dag tegenkomt, hij is echt verschrikkelijk veel verkocht!
dat is voor mij zonde, zeker voor het bedrag wat je betaalt.
wilde alleen aangeven dat je bij de rode kleurstelling een fiets koopt die je met een beetje mooi weer zo 3 a 4x per dag tegenkomt, hij is echt verschrikkelijk veel verkocht!
dat is voor mij zonde, zeker voor het bedrag wat je betaalt.
-
fransiscus40
- Forum-lid
Persoonlijk vind ik de Magic mooier(let wel persoonlijk) Ik stel voor dat de TS misschien bij een lbs beide fietsen kan zien, proeven en ruiken. Volgens mij heeft Cees Boer in Maassluis beide modellen staan. Kwaliteit zal elkaar niet veel ontlopen denk ik. Sterke met het maken van een keuze.
Er was eens....................................en fietste lang en gelukkig
Vandaag bij dendealer geweest en hij geeft aan dat jan Janssen de frames nog niet kan leveren en dat er derhalve weinig reviews te vinden zullen zijn
verder is het een zzp-er die marge moet houden op zijn fietsen. Prijzen van de jj zijn dus vaste prijzen.
verder is het een zzp-er die marge moet houden op zijn fietsen. Prijzen van de jj zijn dus vaste prijzen.