Nieuw van Alba Optics, speciaal voor vrouwen: Delta Lei
Het Italiaanse Alba Optics kennen we al een...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Welke strategie doel je precies op?
Rene ten Bos schreef:‘Welbeschouwd draait deze epidemie helemaal niet om het aantal doden, maar om de overbelasting van de zorg. Kennelijk vinden we die sector zo belangrijk dat al het andere eraan opgeofferd moet worden. Niemand wil Bergamo-taferelen of triages. Ik denk dan bij mezelf: hoezo niet? Als je de reguliere zorg afschaalt, doe je in feite al aan triage – je maakt alleen niet zelf meer expliciet de keuze wie komt te overlijden.’
Filmpje van oktober, maar heel verhelderende reactie van Gommers mbt uitbreiding cappaciteit.k33z schreef: ↑21 jan 2021 11:58Ik neem toch aan dat we inmiddels wel inzien dat wij Corona, mutaties daarvan en andere luchtweg virussen niet kunnen controleren.
Waarom wordt er in de debatten niet gesproken over het verhogen van de ziekenhuis capaciteit? Wij kunnen 2.500 corona patienten op een bevolking van 17.000.000 mensen niet aan, daar zit natuurlijk het probleem.
Ook snap ik niet dat wij daar geen personeel voor hebben. Er werken 220.000 mensen in de ziekenhuizen en een heel groot deel van de normale zorg in ziekenhuizen ligt plat. Als we dan in een noodsituatie zitten (waar ik aan twijfel), dan moeten er toch mensen van andere plekken in de ziekenhuizen inzetbaar zijn voor deze patienten?
Ik las ergens dat 1.000 extra plekken 1 miljard kost. Dat is natuurlijk een kleine kostenpost.... zeker waar we recent nog 10 miljard aan KLM hebben geschonken.
1.000 extra corona bedden, bescherm de kwestbaren en gooi de rest gewoon open. We moeten ermee leren leven, dit gaat nergens meer over.
Goed mensen, als jullie goed geluisterd hebben naar onze Hugo zijn eerst de zwakkere , zorginstelling personeel, huisartsen aan de beurt dit om ervoor te zorgen dat onze ZKH etc. niet overbelast worden, daardoor loopt er inderdaad vertraging op in aantallen
betaalmuur, doe 'es een samenvatting?havana schreef: ↑21 jan 2021 12:06Voor de PCR-critici: https://www.ftm.nl/artikelen/peter-borg ... est-corona
Dat zou best eens kunnen https://nos.nl/artikel/2365009-vacciner ... -week.html
Gebruikers op dit forum: Roelants