Getest: Argon 18 Krypton Pro
“Leuke fiets”, dat is de eerste reactie die...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Is hier nog een update over? Heeft Eroe er zelf wat over gezegd? Ik ben aan het rondkijken om mijn eerste lange wielerbroek te kopen met een iets betere zeem dan het instapmodel van Agu, maar dit soort berichten baren toch zorgen.
Hoi René, ik heb dezelfde lengte en ben ook 72 kg. Heb jij ook een broek van Eroe, zo ja welke maat en lengte van de broekspijpen?
Bij twijfel terugsturen of annuleren.StevieSeagal schreef: ↑02 dec 2020 14:22Ik heb vandaag de blackfriday bestelling van Eroe ontvangen.
De bestelling bevatte:
- Lange broek, maat S
- Shirt Instant slimmer Grinta, maat S
- 2 Paar sokken
Na wat gelezen te hebben in dit topic besloten om de broek en shirt beiden in maat S te bestellen (ik ben 1,82m lang en +-70kg zwaar).
Ik heb de kleding enkel gepast, en hierbij kom ik tot de volgende conclusie:
-De broek is gemaakt van erg elastische stof, waardoor ik twijfel of ik niet beter voor een XS had kunnen gaan. De stof voelt in vergelijking met mijn LaPassione lange broek dun aan en is vele malen elastischer waardoor de stof zich rond de naden bij mijn knieën enigszins ophoopt bij beweging.
Ik vind het wel fijn als de broek enige compressie bied, dat gevoel krijg ik bij deze broek niet echt.
De stof voelt niet heel dik aan, waardoor ik vermoed dat deze minder warm zal zijn dan eerder genoemde broek van LaPassione.
De zeem voelt goed aan qua positie, stevigheid en grootte. Over het functioneren hiervan kan ik niks zeggen omdat ik de broek nog niet op de fiets heb gebruikt.
-Het shirt voelt wel beter aan qua kwaliteit en zit qua pasvorm redelijk. Eroe claimt dat dit een aero shirt is. Los van de stof op de mouw krijg ik niet echt het idee dat dit in de praktijk ook erg aerodynamisch zal zijn. De kraag hadden ze hierbij achterwege mogen laten, deze sluit niet erg goed aan op de nek (bij mij in ieder geval)
Ook hierbij twijfel ik enigszins of het niet beter was om voor een maat XS te gaan.
-Sokken
Niet gepast, maar zal best goed zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers