Lees hier het laatste stukje onder `ronde van Polen`
https://www.wielerflits.nl/nieuws/taco- ... f-blijven/
Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Lees hier het laatste stukje onder `ronde van Polen`
Betere vergelijking: In Brussel moet je betaald parkeren, halve dag kost 25€. Boete om geen ticket te steken, is 50€. Als je daar een hele week staat (5 dagen, 10 halve dagen) kost je dat, legaal, 250€. Betaal je een hele week, krijg je 1 (of 2 als je pech hebt) boetes, dan ben je er met 50-100€ vanaf. Dus je betaald niet (en je doet als sprinter de deur dicht)japiecarbon schreef: ↑12 nov 2020 10:16In de trein wordt mijn kaartje zo goed als nooit gecontroleerd, hoef ik dan geen kaartje meer te kopen??
Dat het bij andere niet bestraft is betekend niet dat jij het wel moet doen. Dat staat eigenlijk gewoon los van elkaar.
OP deze manier begint het een beetje op de vermeende verkiezingsfraude in de VS te lijken: zeggen dat het zo is maar geen voorbeelden, geen verifieerbare bronnen.
Gisteren was anders. “Wat hij deed, kan gewoon niet”, zegt Hoste na het bekijken van de beelden. “Los van de gevolgen voor Jakobsen is dit altijd diskwalificatie en naar huis. Het was er ver over. Groenewegen lag op kop en kiest zijn lijn op twee meter van de nadar. Wanneer Jakobsen komt, begint hij te schuiven. Nog geen ramp, zolang je terug naar het midden gaat als de ander blijft komen. Maar dat doet hij niet: hij blijft uitwijken en zet op het einde nog zijn elleboog. Dat is opzettelijk. En geloof me: een sprinter wéét dat er dan gevallen wordt, onvermijdelijk. Daarom kan je dit nooit goedpraten.”timo2.0 schreef: ↑12 nov 2020 13:09OP deze manier begint het een beetje op de vermeende verkiezingsfraude in de VS te lijken: zeggen dat het zo is maar geen voorbeelden, geen verifieerbare bronnen.
Waar EmPeHa naar linkt had ik inderdaad ook gelezen en staat haaks op de beweringen van raven14 en fiedoo:
"Maar in het peloton was iedereen supercoulant en heel meelevend, ook naar Dylan. Ja, hij maakte een fout, maar ook dat kan gebeuren, was wat collega-renners zeiden. Iedereen vond het ook vreselijk wat Dylan over zich heen kreeg die avond. Voor ons was dat geruststellend om te horen."
bron:Groenewegen zou Naesen in de Tour de l’Eurométropole van 2016 tijdens de sprint om de zege in de hekken hebben gereden. 'In de Tour hebben we het bijgelegd. Hij zei: ‘Goed voorjaar gereden’, ik zei ‘goed aan het sprinten’. Dat was het, soms hoeft het niet meer te zijn.’"
Maar Naesen komt in HLN lichtjes terug op zijn uitspraak. "Hij is naast de fiets een aangename kerel, maar verandert op de fiets in een killer zoals elke typische sprinter", nuanceert Naesen.
Read more: https://www.wielerkrant.be/nieuws/2020- ... z6daGvkds8
Ik mis het echte racen wel een beetje eigenlijk....... Een schijnheilige op kop met een schoothondje als 2e piloot; dan liever dit....wasbeer2006 schreef: ↑12 nov 2020 14:55 Doen ze in de F1 ook en daar gaat het al stukken beter, natuurlijk zitten ze op het randje, maar echt grof, bewust van de baan rijden, zie je zelden meer.
"Thomas De Gendt en Patrick Lefevere zullen nooit de beste vrienden worden. De Gendt heeft Lefevere enkele jaren geleden geblokkeerd op Twitter en daar is Lefevere nog niet zo lang geleden te weten gekomen.
Thomas De Gendt heeft een jaar bij Deceuninck-Quick-Step gereden, maar een goede band met Patrick Lefevere heeft hij er niet aan overgehouden. Er staat meer over te lezen in het boek "Solo" van Jonas Heyerick. Het boek gaat over Thomas De Gendt.
Lefevere kwam nog niet zo lang geleden te weten dat De Gendt hem heeft geblokkeerd op Twitter. De renner van Lotto-Soudal zelf gaf meer uitleg bij De Tribune, de podcast van Sporza. "Hij is al enkele jaren geblokkeerd op Twitter, dus het zegt veel dat hij het nu pas merkt. Er was een reden dat ik hem geblokkeerd heb. Nu mis ik zijn tweets niet en heb ook geen vriendelijke woorden van hem nodig", aldus De Gendt."