Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Gewoon niet op auto’s tikken... je verliest het altijd
Dat betekent op zich niets. In het land van de blinden is eenoog koning.
Uiteindelijk zie je in veel moderne landen een verschuiving van een autoritair strafrecht naar een door het structuralisme geïnspireerd strafrecht. (zie ook post-structuralisme). Deze verschuiving is er onder meer gekomen door academisch activisme en niet gedragen door het plebs, vandaar de steeds weerkerende roep om strengere straffen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik roep niet om zwaardere straffen. Ik roep
Om minder hufterig. Anti-sociaal gedrag!! Ik vind deze actie echt te grof voor woorden en een typisch voorbeeld van een maatschappij waar tolerantie en beschaafd handelen totaal verloren is gegaan.
Als deze man niet gedaagd wordt voor poging tot doodslag zou ik echt verwonderd zijn!!
Ik ben sowieso niet gewend aan dit soort gedrag en totaal verbouwereerd hierover.
Vreemd dat je dan reacties terug krijgt die impliciet dit soort gedrag niet als een exces beschouwen!!
Om minder hufterig. Anti-sociaal gedrag!! Ik vind deze actie echt te grof voor woorden en een typisch voorbeeld van een maatschappij waar tolerantie en beschaafd handelen totaal verloren is gegaan.
Als deze man niet gedaagd wordt voor poging tot doodslag zou ik echt verwonderd zijn!!
Ik ben sowieso niet gewend aan dit soort gedrag en totaal verbouwereerd hierover.
Vreemd dat je dan reacties terug krijgt die impliciet dit soort gedrag niet als een exces beschouwen!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
En of het een Golf, Suzuki of wat voor zielig gebakdoosje dan ook is interesseert me echt geen drol!! Iemand die zoiets doet spoort gewoon niet.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- thestudent
- Forum-lid HC
Sinds ik ooit bedreigd ben door een gast die met een bijl uit zijn busje stapte kijk ik echt nergens meer van op hoor....
Er is ergens een zo diepgewortelde haat tegen de "wielrenner" dat mensen zich blijkbaar zonder problemen een moordaanslag begaan.
Lees de reacties op dumpert en er zijn er verassend veel die de suzuki rijder gelijk geven.
Er is ergens een zo diepgewortelde haat tegen de "wielrenner" dat mensen zich blijkbaar zonder problemen een moordaanslag begaan.
Lees de reacties op dumpert en er zijn er verassend veel die de suzuki rijder gelijk geven.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Helaas onmogelijk,maar dat volk dat zo reageert of zelf ook dit soort acties van plan is te ondernemen 2 maanden de bak in bij voorbaatthestudent schreef: ↑25 okt 2020 08:52 Sinds ik ooit bedreigd ben door een gast die met een bijl uit zijn busje stapte kijk ik echt nergens meer van op hoor....
Lees de reacties op dumpert en er zijn er verassend veel die de suzuki rijder gelijk geven.![]()
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- thestudent
- Forum-lid HC
Mwah ook op het onverharde pad ben je niet altijd veilig. Onverwachte barricades, gespannen draden, levensgevaarlijke honden. Het komt allemaal voor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
We zijn in een ritje van 80km bovenin Friesland wel 3x met gebaren van alles uitgemaakt. Waren maar met zijn 2en, maar bij het zien van een wielrenner lijken automobilisten bij voorbaat al met het beschuldigende vingertje te wijzen. Valt mij trouwens wel op dat het vaak automobilisten zijn die zelf ook echt niet precies elke verkeersregel perfect nakomen.
1 situatie spande wel de kroon. Wij reden een dorp binnen op de weg waar ook auto's rijden. In het dorp begon een fietspad aan de rechterkant gescheiden door een groenstrook. Aangezien er op het fietspad een moeder met 2 erg jonge kinderen kwam aanfietsen, besloten we 50m verder het fietspad op te gaan, zodat we die moeder veilig konden passeren. Op dat moment komt er een auto ons tegemoet (die dus op de andere weghelft reed en totaal geen last van ons had) druk gebaren dat we naar het fietspad moeten... zo iemand heeft totaal geen last van ons, maar ook totaal geen idee wat onze overweging is geweest.
Heb het idee dat corona er voor zorgt dat veel mensen niet meer kunnen ontspannen, veel thuis zijn en allemaal de stress in de kop.
1 situatie spande wel de kroon. Wij reden een dorp binnen op de weg waar ook auto's rijden. In het dorp begon een fietspad aan de rechterkant gescheiden door een groenstrook. Aangezien er op het fietspad een moeder met 2 erg jonge kinderen kwam aanfietsen, besloten we 50m verder het fietspad op te gaan, zodat we die moeder veilig konden passeren. Op dat moment komt er een auto ons tegemoet (die dus op de andere weghelft reed en totaal geen last van ons had) druk gebaren dat we naar het fietspad moeten... zo iemand heeft totaal geen last van ons, maar ook totaal geen idee wat onze overweging is geweest.
Heb het idee dat corona er voor zorgt dat veel mensen niet meer kunnen ontspannen, veel thuis zijn en allemaal de stress in de kop.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Merkwaardig ook dat mede weggebruikers helemaal niet ingrijpen. Automobilist doet poging tot doodslag.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.