ik denk dat mijn hypothese de prullenbak in mag...
Giro 2020
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik kan ook echt geen jasje fietsend aantrekken en wat ik gisteren zag kunnen sommige beter 2 seconden stoppen.
Koude vingers helpen niet, maar dit was geen reclame voor hun kledingsponsor Craft.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hindley had geen keuze, die moest het "jongeren klassement hesje" aandoen. Dat werkt blijkbaar net wat onhandiger dan de hesjes die Sunweb zelf gebruikt, Bovendien leek het dat hij het ook te koud had om goed gecoördineerd zijn mouw te vinden en zijn rits dicht te doen.LOOS schreef:...En anders neem je toch een vestje en mouwstukken of een jasje met klittenband?
Maar inderdaad toch gênant om aan te zien dat gestuntel.
Ik hoop voor Kelderman dat hij het haalt zaterdag. Maar mijn wielerhart hoopt eigenlijk meer dat Hindley het overneemt. Die was bergop echt zoveel sterker dan iedereen!
En in de eerste tijdrit eindigde hij ver voor Hart. In de tweede iets er achter.
Ik hoop vurig dat hij voor zijn eigen kansen gaat en, zodra Kelderman niet kan volgen gewoon weg knalt op de laatste klim zaterdag. Hij verdient het!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Van Vleuten reed de slotklim van gisteren ongeveer even hard omhoog als de twee eersten van gisteren en dus flink sneller dan Wilco. Dan mag je toch serieus vragen stellen over het niveau dat nu nog gehaald wordt in de Giro.wasbeer2006 schreef: ↑23 okt 2020 12:57Dat vind ik veel te makkelijk, als je niet meedoet kan je niet winnen. Om welke reden dan ook. Je moet er nog wel staan als er anderen wegvallenErnie C. schreef: ↑23 okt 2020 11:41 Krachtig?
Als er een goede Thomas, Bernal, Roglic of Pogacar in deze Giro had gezeten, was Kelderman minimaal op 5 a 6 minuten gereden gisteren. We krijgen sowieso een kampioen van de armoede.
De strategie was gewoon goed. Als Hindley op Wilco had gewacht, dan was de kans dat beiden het podium niet eens gaan halen levensgroot. Wilco had op de Stelvio rustig zijn jasje dicht moeten doen en wachten op Fuglsang en Bilbao. Verder hebben ze er het maximale uitgehaald.
Degene die de Vuelta wint is wel een topper omdat Froome en Dumoulin meedoen?
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
En geen van die mannen heeft de palmares ven Annemiek 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Vergeet niet dat die mannen niet vaak onder deze omstandigheden (lange vermoeiende klim, relatief weinig snelheid, en fors vermogen leveren) een jackje moeten aandoen.
Ik heb normaliter ook weinig problemen met een vestje of jasje aandoen, maar heuvelop vind ik het ook verdomd lastig....
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Ik heb me net kapot zitten ergeren. Je zag Ineos naar voren rijden de laatste twee km. En heel Sunweb liet zich net afzakken. Daar begrijp ik helemaal niks van.
Het wekte dan ook geen verbazing dat Geoghegan Hart ging sprinten. Gelukkig werd het gaat dichtgereden door DQS renner, maar dat was meer geluk dan wijsheid. Maar hier hadden ze zo maar een seconde of wat kunnen verliezen.
Het wekte dan ook geen verbazing dat Geoghegan Hart ging sprinten. Gelukkig werd het gaat dichtgereden door DQS renner, maar dat was meer geluk dan wijsheid. Maar hier hadden ze zo maar een seconde of wat kunnen verliezen.