Specialized Ares, nieuw topmodel in schoenenland
Specialized introduceert een nieuw topmodel in hun schoenencollectie,...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Mijn ervaring met 2 zijdie PM is dat mijn asymmetrie mij wel bewust maakt dat ik meer wil trainen om kracht te intensiveren op het minder presterende been
Het is genetisch bepaald dat een been sterker is als het andere, bij de een meer als de ander, en dat is niet erg. Je kunt trainen wat je wilt maar het ene been blijft altijd sterker als het andere, zeker als je tot je uiterste gaat.
Dat is normaal. Een DD trainer meet op cassette, en je hebt altijd 5-10W verlies in de aandrijflijn. De hoogste waardes heb je in principe met pedalen, daarna crank en dan naaf of DD trainer.NuitKor schreef: ↑20 okt 2020 10:55Ja liever geen info dan verkeerde info. Mijn Wahoo Kickr Core wijkt ongeveer 5w met mijn Quarq bij 280w. Dat is minder dan 2% en vind ik niet heel spannend. Zal voor de PMC niet zo belangrijk zijn, al neem ik dat toch met een korreltje zout. Ik doe in de winter ook veel krachttraining en dat is met de PMC niet te meten, dus krijg je sowieso een scheef beeld.
Maar zo een verschil is niet relevant; 45-55 is de moeite eens te bekijken van waar het verschil komt. Alles wat minder verschil is, bekijk dat maar als gelijk.
Niet onbetrouwbaarder, wel minder valide.Hoe verder van de bron (lichaam) hoe onbetrouwbaarder?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers