Compact Stuur
Ik wil binnenkort een compact stuur proberen, maar hoe herken ik deze sturen? Niet alle fabrikanten hanteren het woord "compact" Zijn er nog andere zaken waarin ik een compact stuur kan herkennen zoals een bepaalde "drop" of andere zaken? Tot slot nog een aantal tips qua carbon compact sturen met een goede prijs-kwaliteit? Ik heb een stuur van Easton en FSA gezien, maar rond de 200 euro vind ik best prijzig.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Easton sturen moet je niet in Europa komen en zeker niet in Nederland, dan betaal je de hoofdprijs. Ik heb een EC90 SLX Equipe en een EC90 SLX3, beide sturen hebben me nieuw niet meer dan €80-€85 gekost.
Een compact stuur herken je aan de drop en reach. De drop is pak 'm beet tussen de 120 en 130. De reach tussen de 70 en 75 mm.
Een compact stuur herken je aan de drop en reach. De drop is pak 'm beet tussen de 120 en 130. De reach tussen de 70 en 75 mm.
Hoi,
Ik heb zelf een K Wing Compact van FSA (Carbon) en die bevalt me zeer goed. Is wel iets van 200 Euro ja.
Reden dat ik het een prettig stuur vind is gelegen in het feit dat het gedeelte net voor de drop ook wat vlak is.
Ik rijd graag met mijn hangen op de remgrepen maar nu kan ik ook iets makkelijker op het stuur hangen door dat vlakke gedeelte.
Zover ik kan zien hebben de Alu sturen van FSA dit niet.
[img=http://img168.imageshack.us/img168/8154 ... ompact.jpg]
Mvg, Zorro
Ik heb zelf een K Wing Compact van FSA (Carbon) en die bevalt me zeer goed. Is wel iets van 200 Euro ja.
Reden dat ik het een prettig stuur vind is gelegen in het feit dat het gedeelte net voor de drop ook wat vlak is.
Ik rijd graag met mijn hangen op de remgrepen maar nu kan ik ook iets makkelijker op het stuur hangen door dat vlakke gedeelte.
Zover ik kan zien hebben de Alu sturen van FSA dit niet.
[img=http://img168.imageshack.us/img168/8154 ... ompact.jpg]
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Amclassic-fan schreef:Easton sturen moet je niet in Europa komen en zeker niet in Nederland, dan betaal je de hoofdprijs. Ik heb een EC90 SLX Equipe en een EC90 SLX3, beide sturen hebben me nieuw niet meer dan 80-85 gekost.
Waar heb je deze gekocht? Mag ook via pm moest het een klein geheimpje zijn.

- Lcsmet
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Easton sturen moet je niet in Europa komen en zeker niet in Nederland, dan betaal je de hoofdprijs. Ik heb een EC90 SLX Equipe en een EC90 SLX3, beide sturen hebben me nieuw niet meer dan 80-85 gekost.
Niet in Nederland kopen????, kan je direct alle FM laten sluiten ook.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is de schuld van de idiote adviesprijzen die Veltec verzint. Als jij 2 tot 2,5 keer zoveel voor 't zelfde product wilt gaan betalen, be my guest. Maar ik ga dat niet doen. Daarnaast koers ik en wil ik helemaal niet met sturen van €200+ rond rijden, beetje duur als ik op m'n plaat ga.
Mijn SLX3 komt idd bij Jenson vandaan. Verzendkosten waren iets van $18. Ik had het stuur binnen 48 uur in huis. Toen ik 'm kocht stond de Euro nog een stukje gunstiger. Andere stuur nieuw op Ebay gekocht, kosten waren nog iets lager.
Mijn SLX3 komt idd bij Jenson vandaan. Verzendkosten waren iets van $18. Ik had het stuur binnen 48 uur in huis. Toen ik 'm kocht stond de Euro nog een stukje gunstiger. Andere stuur nieuw op Ebay gekocht, kosten waren nog iets lager.
Ha! Bedankt voor de link jongens!!! 'k Heb net mijn stuurke besteld voor de luttele prijs van 84 euro, incl verzending. Kun je nog sukkelen! Wat is hier de adviesprijs? 220? Hahaha, nu lach ik toch ook eens hoor. 'k Ben er wel nog niet uit welke stuurpen ik neem. Iemand een suggestie voor een licht iets?
xytras schreef:Ha! Bedankt voor de link jongens!!! 'k Heb net mijn stuurke besteld voor de luttele prijs van 84 euro, incl verzending. Kun je nog sukkelen! Wat is hier de adviesprijs? 220? Hahaha, nu lach ik toch ook eens hoor. 'k Ben er wel nog niet uit welke stuurpen ik neem
Of we kunnen lachen heeft puur te maken met wat je precies hebt gekocht. Nogal een denigrerende post van je.
Als je het allemaal zo goed wist waarom dan hier gepost?
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
ZorroI schreef:xytras schreef:Ha! Bedankt voor de link jongens!!! 'k Heb net mijn stuurke besteld voor de luttele prijs van 84 euro, incl verzending. Kun je nog sukkelen! Wat is hier de adviesprijs? 220? Hahaha, nu lach ik toch ook eens hoor. 'k Ben er wel nog niet uit welke stuurpen ik neem
Of we kunnen lachen heeft puur te maken met wat je precies hebt gekocht. Nogal een denigrerende post van je.
Mvg, Zorro
Ik lach gewoon van blijdschap met het prijsverschil of mag dat niet? Als ik 84 kan uitgeven ipv 220 voor hetzelfde stuur dan snap ik je ergenis om mijn blijdschap toch niet goed hoor zorro
Dus wat precies heb je gekocht voor 84 Euro?
xytras schreef:ZorroI schreef:xytras schreef:Ha! Bedankt voor de link jongens!!! 'k Heb net mijn stuurke besteld voor de luttele prijs van 84 euro, incl verzending. Kun je nog sukkelen! Wat is hier de adviesprijs? 220? Hahaha, nu lach ik toch ook eens hoor. 'k Ben er wel nog niet uit welke stuurpen ik neem
Mvg, Zorro
Ik lach gewoon van blijdschap met het prijsverschil of mag dat niet? Als ik 84 kan uitgeven ipv 220 voor hetzelfde stuur dan snap ik je ergenis om mijn blijdschap toch niet goed hoor zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- amclassic-fan
- Forum-lid HC