Sven Kramer in de Tour?
Zoals gezegd is Kramer een jongen die het hoogste wil halen. Hij hunkert naar roem en naar het winnen.
De afgelopen jaren heeft hij zo'n beetje alles gewonnen wat er te winnen viel, op de olympische spelen na. Als hij de komende weken in vancouver kan schitteren dan heeft hij bijna alles bereikt in het schaatsen.
Je moet het ook maar kunnen om nog eens 4 jaar lang te trainen met als enige doel jezelf te verbeteren. Ik kan me voorstellen dat hij dat 'saai' gaat vinden en een andere uitdaging zoekt
De afgelopen jaren heeft hij zo'n beetje alles gewonnen wat er te winnen viel, op de olympische spelen na. Als hij de komende weken in vancouver kan schitteren dan heeft hij bijna alles bereikt in het schaatsen.
Je moet het ook maar kunnen om nog eens 4 jaar lang te trainen met als enige doel jezelf te verbeteren. Ik kan me voorstellen dat hij dat 'saai' gaat vinden en een andere uitdaging zoekt
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Geer schreef:Jow, Sven verdient momenteel 1,5 miljoen euro met 5 en 10 km schaatsen. Denk je echt dat ie dat gaat opgeven voor een hongerloontje en 3000 km fietsvakantie in Franrijk?
Boom had ook nog 10 jaar in 't veld kunnen blijven hangen, maar vertrok naar de weg waarmee hij z'n zekere inkomen in 't veld opgaf.
Noem me maar naief, maar gaat het voor topsporters niet om de eer, om het willen winnen, de passie in de sport? Geld, als je er goed van kan leven, is dan toch maar een bijzaak?
Ik heb een stukje van die documentaire gezien en ik geloof dat Sven best een goede wielrenner is op het niveau waar hij meerijdt, een erg goede renner zelfs. Maar een Tour is echt van iets andere orde dan dat. Zelfs de klassiekers zijn heel anders.
Als hij de overstap zou maken dan zou het een paar jaar kosten om op niveau te komen denk ik. Ik geloof wel dat hij veel capaciteiten heeft, maar hoeveel kan ik niet beoordelen.
Ik heb een stukje van die documentaire gezien en ik geloof dat Sven best een goede wielrenner is op het niveau waar hij meerijdt, een erg goede renner zelfs. Maar een Tour is echt van iets andere orde dan dat. Zelfs de klassiekers zijn heel anders.
Als hij de overstap zou maken dan zou het een paar jaar kosten om op niveau te komen denk ik. Ik geloof wel dat hij veel capaciteiten heeft, maar hoeveel kan ik niet beoordelen.
Kramer heeft over fietsen gezegd dat ie het saai vind. Ik verwacht derhalve niet zomaar een overstap. Daarnaast: volgens mij heeft hij z'n zinnen (naast de OS) ook gezet op een toertochtje langs elf gehuchtjes in het noorden des lands... Het is alleen wachten op ijs. 

-
- Forum-lid HC
Bever schreef:Scepticus schreef:Eric Heiden heeft ook de Tour gereden! (in 1986)
Stoer ! Wist ik niet eens. Heeft ie hem ook uitgereden ?
Nee, exit 18e etappe.
What makes the boat go faster?
- superrose
- Forum-lid
- Contact
ivo1 schreef:en wie is sven's grootste voorbeeld...
u raad het al: de heer Lance Armstrong
nou, tja om nu hetzelfde te gaan doen als armstrong vind ik ook een beetje too much
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten