Mathieu van der Poel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geef die jongen eens een nieuwe Gopro 

Less is bore
-
- Forum-lid HC
Krachtpatser en hulde maar man o man wat moeten de Jumbo's zich schamen. Met 5 in de kopgroep moet je iedereen kapot rijden met demarrage over demarrage (wint VDP nog

What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Ik vind dat zo,n onzin. Op dit parcours wint de beste renner, niet de beste ploeg.
Dat is precies met wat ik bedoelde waarom hij minder was in Italië.
Hier kan je beter alleen rijden spaar je meer energie dan in een groep.
Dit is gewoon fysieke klasse + technisch en dan houd vrijwel niemand in het hele peleton hem bij.
Dat is precies met wat ik bedoelde waarom hij minder was in Italië.
Hier kan je beter alleen rijden spaar je meer energie dan in een groep.
Dit is gewoon fysieke klasse + technisch en dan houd vrijwel niemand in het hele peleton hem bij.
-
- Forum-lid HC
Vandaar mijn "wint VDP nog". Echter met een goed ploegenspel kun je ook VDP het vele malen moeilijker maken.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Eens dat ze het hem wel makkelijk maakte. Maar hier is niet veel aan te doen.
Ik vind het allemaal erg relatief. Het is natuurlijk sterk dat hij meer dan 40 km alleen rijdt en niet ingehaald wordt door... tja door wie. Alle respect voor die renners hoor maar als je de namen van de top 10 bekijkt dan zou het een schande voor VdP geweest zijn niet te winnen.
Dat hij bij zijn demarrages op de hellingen met moeite de andere renners eraf kreeg verduidelijkt toch het beeld waarom hij op de Poggio Alaphilippe niet kon volgen.
Normaal gezien moet hij op het EK dit kunstje kunnen herhalen, ook daar een erg matige (zij het iets sterkere dan vandaag) bezetting.
Dat hij bij zijn demarrages op de hellingen met moeite de andere renners eraf kreeg verduidelijkt toch het beeld waarom hij op de Poggio Alaphilippe niet kon volgen.
Normaal gezien moet hij op het EK dit kunstje kunnen herhalen, ook daar een erg matige (zij het iets sterkere dan vandaag) bezetting.
Op elke helling weet iedereen dat ze MvdP niet mogen laten gaan. Als je enige doel is om hem te volgen dan is het niet gek dat het even duurt voordat mvdp alleen rijdt.lugosi schreef: ↑23 aug 2020 19:36 Ik vind het allemaal erg relatief. Het is natuurlijk sterk dat hij meer dan 40 km alleen rijdt en niet ingehaald wordt door... tja door wie. Alle respect voor die renners hoor maar als je de namen van de top 10 bekijkt dan zou het een schande voor VdP geweest zijn niet te winnen.
MvdP demarreert ook met t idee om nog 70km wedstrijd te hebben.
Als hij dat kunstje in oktober op de kasseitjes van de Paterberg herhaalt, dan wint hij in Oudenaardelugosi schreef: ↑23 aug 2020 19:36 Ik vind het allemaal erg relatief. Het is natuurlijk sterk dat hij meer dan 40 km alleen rijdt en niet ingehaald wordt door... tja door wie. Alle respect voor die renners hoor maar als je de namen van de top 10 bekijkt dan zou het een schande voor VdP geweest zijn niet te winnen.
Feit, de WT profs van Jumbo konden er gewoon niks aan doen. Net zoals alle andere aanwezige WT profs.Livio Livius schreef: ↑23 aug 2020 19:13 Vandaar mijn "wint VDP nog". Echter met een goed ploegenspel kun je ook VDP het vele malen moeilijker maken.
Ik wil wel eens zien hoever Alaphilipe weg kan rijden op die molshoop.
De beklimmingen stellen niet zoveel voor. Het is meer de opeenvolging en de breedte van de weg die het lastig maken. Met 80 man waarvan er een stuk of 20 Word Tour ervaring hebben, de meesten als knecht erop, krijg je dit soort verschillen.
Maak de weg 3 meter breder en organiseer er een WT koers, dan blijft het een stuk langer bij elkaar denk ik.
De beklimmingen stellen niet zoveel voor. Het is meer de opeenvolging en de breedte van de weg die het lastig maken. Met 80 man waarvan er een stuk of 20 Word Tour ervaring hebben, de meesten als knecht erop, krijg je dit soort verschillen.
Maak de weg 3 meter breder en organiseer er een WT koers, dan blijft het een stuk langer bij elkaar denk ik.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is het herhalende karakter van die klimmetjes die het zwaar maken.
Ik denk ook dat daarom gister Anna kon winnen. Die soort koersen is Van Vleuten niet op getraind met die lange duurritten en klim kilometers. Das ander type training.
Ik denk ook dat daarom gister Anna kon winnen. Die soort koersen is Van Vleuten niet op getraind met die lange duurritten en klim kilometers. Das ander type training.
Less is bore