Giant
Mooie fiets LazyStan 
-
sensawielerfan
- Forum-lid

Heerlijk gefietst op de tcr
-
sensawielerfan
- Forum-lid

Lekker gefietst op de tcr
-
sensawielerfan
- Forum-lid
Ik heb de nieuwe prijzen bekeken van de 2021 tcr modellen. De pro versie met Ultegra gewoon €350 duurder🥴🥴🥴
Ik vind het wel een beetje belachelijk als ik eerlijk ben!
-
anderson99
- Forum-lid
Als de fabrieken stil liggen in Azie gaat de prijs omhoog.
Even advocaat van de duivel spelen: Maar dan heb je wel de kabel van de voorrem binnen het frame, plus 300 gram lichtere frame. Ik zou gewoon wachtensensawielerfan schreef: ↑06 mei 2020 16:27 Ik heb de nieuwe prijzen bekeken van de 2021 tcr modellen. De pro versie met Ultegra gewoon €350 duurder🥴🥴🥴
Maar nu serieus: je kunt nu wel beter kiezen welke je wilt halen, wachten of bestellen
Even een vraagje aan Giant bezitters met SLR1 disc wielen. Heb een setje 30mm disc slr1 overgenomen (productie december 2017) om ooit mee naar de bergen te gaan en na ze geserviced te hebben, verbaas ik me over het gewicht. Dit zouden lichtgewicht wielen zijn (1500gr) Maar met name het achterwiel is bij mij veel zwaarder dan gedacht (940 gram!), daarmee 50 gram zwaarder dan mijn aero achterwiel wat ik niet mee wilde nemen de bergen in.
Iemand dit ook waargenomen? Zijn hiervan verschillende versies in omloop? Zo niet, waar zou ik op kunnen letten? (ik zie geen beschadiging, reparatie sporen oid).
Iemand dit ook waargenomen? Zijn hiervan verschillende versies in omloop? Zo niet, waar zou ik op kunnen letten? (ik zie geen beschadiging, reparatie sporen oid).
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Zeker, met cassette, disc en banden weegt het achterwiel 1715 gram, 50 gram meer dan het genoemde aero (58mm) achterwiel (die als set 200gr zwaarder zou moeten zijn). Valt me erg tegen, had beter een goedkoop alu setje kunnen pakken.
Vraag me af of ik de enige ben, of dat giant de boel te rooskleurig voorstelt.
Vraag me af of ik de enige ben, of dat giant de boel te rooskleurig voorstelt.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Zijn meerdere versies, ik heb een setje liggen (model 2019/2020) en daar weegt het achterwiel 880 gram wat prima aansluit bij het geclaimde. Eerste exemplaren zijn iets zwaarder omdat de techniek nieuw was en mij aan de veilige kant wilde blijven.Even een vraagje aan Giant bezitters met SLR1 disc wielen. Heb een setje 30mm disc slr1 overgenomen (productie december 2017) om ooit mee naar de bergen te gaan en na ze geserviced te hebben, verbaas ik me over het gewicht. Dit zouden lichtgewicht wielen zijn (1500gr) Maar met name het achterwiel is bij mij veel zwaarder dan gedacht (940 gram!), daarmee 50 gram zwaarder dan mijn aero achterwiel wat ik niet mee wilde nemen de bergen in.
Heb ook de SL0 versie en die zijn nog een stukje lichter.
Gewoon gaan rijden zijn prima wielen en als gewicht je eerste prio zou zijn was je sowieso niet op disc overgestapt maar gewoon bij velgremmen gebleven
-
stijndevries
- Forum-lid
Is het trouwens te verwachten dan Giant ook de revolts gaat uitrusten met de grx lijn van Shimano?