Onderhoud je remmen als een echte mecanicien
Er gaat niets boven een dag in het...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Dus men mag enkel reageren als men lang op het forum zit. Je reactie zegt meer over jou dan over mij.
Echt? Bij mij niet...
Ik denk ook dat veel mensen een beetje doorslaan, lijkt me niet dat je buiten uberhaupt een grote kans loopt om dit virus op te pikken. Maar een beetje voorzichtigheid is uiteraard geboden en ook geen probleem wat mij betreft.JoostG schreef: ↑16 apr 2020 09:50Ik zie het allemaal met verbazing aan. Ik begrijp heel goed dat we in gekke tijden zitten en dat bepaalde maatregelen hard nodig zijn. Daar houd ik mij ook netjes aan. Maar verbazen doe ik mij des te meer.
Op FB lees ik bijvoorbeeld net een column van 'indeleiderstrui'. De strekking: wij als wielrenners doen het weer allemaal fout, horen het goede voorbeeld te geven, dus volg mijn voorbeeld en alleen nog maar op zwift in huis. Koekoek! En waar haal je het idee vandaan om zo'n mening te vormen over een hele groep sportbeoefenaren?
Of een dame die gisteren liep op een FIETSpad tussen Hollandse Rading en Maartensdijk (je heb daar veel leuke alternatieven). Bij passeren gaat ze met veel misbaar in de berm staan, afgewend met sjaal om haar gezicht. Ik fiets netjes helemaal rechts en het fietspad zal zeker 2 meter breed zijn. Denk zij dat die sjaal helpt? Waarom loop je op een fietspad als je het allemaal zo eng vindt? Hoeveel mensen gaan fietsen als ze last van corona hebben (mag niet/kan niet/wil niet)?
Ook een ringslang gezien, zelf in coronatijd en hij hield netjes 1.5 meter afstand![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers