Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

wat is deze fiets van markplaats waard?

nicovandijk
Forum-lid

nicovandijk 24 feb 2010 11:40

Misschien had die gozer op MP wel ff zijn voorband op kunnen pompen. Het lijkt nu net alsof hij die fiets op MP heeft geplempt!
Als ik zo de aangeboden alternatieven zie dan denk ik dat je voor 500 euro ook nog wel een iets nieuwere/betere fiets kan vinden.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

lolandico
Forum-lid

lolandico 24 feb 2010 15:15

Wederom bedankt allemaal,

Tsja als ik de mogelijkheden hier zo zie lijkt het daar inderdaad op. Aangezien de verkoper nog wel op zich laat wachten. Kent iemand een FM in de buurt van Amsterdam, waar ook goede tweedehandsfietsen worden verkocht. Ik heb het idee dat de FM's in Amsterdam wat duurder zijn dan buiten de randstad. Ik ga morgen ook maar een langs bij wat fietrsenzaken met deze vragen.

Wat betreft die band, het is toch beter voor racebanden om de banden niet continu megahard opgepompt te hebben?

Groeten,

Huub

nicovandijk
Forum-lid

nicovandijk 24 feb 2010 15:34

l'Olandico schreef: Wat betreft die band, het is toch beter voor racebanden om de banden niet continu megahard opgepompt te hebben?

Groeten,

Huub

Hoi Huub,

Dat klopt, als je de wielen/fiets een paar maanden weg zet zonder ze te gebruiken dan kun je ze beter op 3/4 bar laten staan. In dit geval is bij de Bianchi de voorband nagenoeg leeg maar de achterband vol....
In jouw geval zou ik hoe dan ook je goed laten adviseren. Enerzijds via dit forum anderzijds door een FM. Goedkoop is soms duurkoop. Als jij op een te groot of te klein frame zit gaat de lol er snel vanaf en dan is zelfs 200euro teveel geld.
Veel succes met je zoektocht.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.

Afbeelding

My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1

Plaats reactie