Ik heb een vraag: hoe kan ik de tracking en navigatie verbeteren?
Kan ik de frequent van het gps-signaal bijv versnellen. Ik heb het gevoel dat dit nu te traag is?
Ik ben benieuwd naar jullie advies. Alvast bedankt
nauwkeurigheid tracking Garmin edge 830
-
ddeswijzen
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De logging kun je wel aanpassen:
Selecteer Menusymbool > Systeem > Gegevensopslag.
Opslaginterval
Hiermee stelt u in hoe het toestel activiteitgegevens vastlegt. Met de optie Slim legt u belangrijke punten vast waar u van richting bent veranderd of waarop uw snelheid of hartslag is gewijzigd. Met de optie 1 sec legt u elke seconde punten vast. Hiermee ontstaat een zeer gedetailleerd overzicht van uw activiteit, maar de omvang van het opgeslagen activiteitenbestand neemt aanzienlijk toe.
Selecteer Menusymbool > Systeem > Gegevensopslag.
Opslaginterval
Hiermee stelt u in hoe het toestel activiteitgegevens vastlegt. Met de optie Slim legt u belangrijke punten vast waar u van richting bent veranderd of waarop uw snelheid of hartslag is gewijzigd. Met de optie 1 sec legt u elke seconde punten vast. Hiermee ontstaat een zeer gedetailleerd overzicht van uw activiteit, maar de omvang van het opgeslagen activiteitenbestand neemt aanzienlijk toe.
lees de handleiding een keer van voor naar achter door en zoek daarna op de gevraagde termddeswijzen schreef: ↑14 mar 2020 19:16 Ik heb een vraag: hoe kan ik de tracking en navigatie verbeteren?
Ik ben benieuwd naar jullie advies. Alvast bedankt