Moser 333
-
marcelekkel
- Forum-lid
Ik zie verder weinig reacties en fiets eigenschappen van de moser 333 met volledige carbon frame. En shimano tiagra wat je natuurlijk aaltijd in een later stadium een upgrade kan geven.
Heeft iemand ervaring met deze racefiets?
AFBEELDING MOSER 333 RACEFIETS
Heeft iemand ervaring met deze racefiets?
AFBEELDING MOSER 333 RACEFIETS
hoeveel wil je max uitgeven?
ik heb laast een carbon concorde r-blade met 105 groep gekocht helemaal nieuw.
wel een 2009 model ( concorde wordt niet meer gemaakt door veltec )
maar voor een totaalprijs van 1200 euro niet mis.
enige minpunt zijn de r500 wieltjes die erbij zaten, maar gelukkig nog een goed setje velgen thuis, dus nu ook mooie wintervelgen erbij:P
ik heb laast een carbon concorde r-blade met 105 groep gekocht helemaal nieuw.
wel een 2009 model ( concorde wordt niet meer gemaakt door veltec )
maar voor een totaalprijs van 1200 euro niet mis.
enige minpunt zijn de r500 wieltjes die erbij zaten, maar gelukkig nog een goed setje velgen thuis, dus nu ook mooie wintervelgen erbij:P
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
Bianchi 928 2009 modellen zijn nog wel redelijk betaalbaar (zowel de standaard als de mono q, SL wordt wel weer duurder). Wel even zoeken, maar denk dat verschillende dealers ze nog wel hebben staan/hangen.
Kuota is ook italiaans, maar weet niet wat je daar van vind. Weet zelf eigenlijk ook niet hoe die het houd tegenover andere. Slechte frames zullen het niet zijn denk ik.
Kuota is ook italiaans, maar weet niet wat je daar van vind. Weet zelf eigenlijk ook niet hoe die het houd tegenover andere. Slechte frames zullen het niet zijn denk ik.
W(viva) Italia LIbera E Redenta - Wilier