Power meter IQ2
viewtopic.php?f=21&t=86577&p=1370059&hilit=iq2#p1370059
32 pagina's vol informatie..
Edit: Nu ik op de link klik zie ik de scam. De makers van Iq2 waarschuwen hier via hun eigen social media al voor.
32 pagina's vol informatie..
Edit: Nu ik op de link klik zie ik de scam. De makers van Iq2 waarschuwen hier via hun eigen social media al voor.
Moet eerlijk toegeven dat ik het IQ2 topic slechts zijdelings een beetje volg als een soort van ramptoerist. Mijn voorspelling voor de levering: op z`n vroegst Sinterklaas 2020...
- rielplayer
- Forum-lid
De belasting op domheid is voor 2019 weer afgetikt...
Ja klopt, dan neem ik het verlies, het is natuurlijk geen wereldbedrag wat in rook opgaat.mackersv2.0 schreef: ↑05 nov 2019 15:10 PP geeft alleen geld terug als je niets ontvangt. Krijg jij straks een mooie Roemeense baksteen dan zal PP niets voor je doen als de verkoper een ontvangstbewijs kan voorleggen....
Maak het dan aan een goed doel over.....termi748 schreef: ↑05 nov 2019 15:17Ja klopt, dan neem ik het verlies, het is natuurlijk geen wereldbedrag wat in rook opgaat.mackersv2.0 schreef: ↑05 nov 2019 15:10 PP geeft alleen geld terug als je niets ontvangt. Krijg jij straks een mooie Roemeense baksteen dan zal PP niets voor je doen als de verkoper een ontvangstbewijs kan voorleggen....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Grote onzinrikkert schreef: ↑05 nov 2019 17:11Maak het dan aan een goed doel over.....termi748 schreef: ↑05 nov 2019 15:17Ja klopt, dan neem ik het verlies, het is natuurlijk geen wereldbedrag wat in rook opgaat.mackersv2.0 schreef: ↑05 nov 2019 15:10 PP geeft alleen geld terug als je niets ontvangt. Krijg jij straks een mooie Roemeense baksteen dan zal PP niets voor je doen als de verkoper een ontvangstbewijs kan voorleggen....![]()
PP heeft mij al meermaals geld terug gegeven voor ontvangen producten die afweken van omschrijving.
PP vind ik zeer pro-koper in hun beslissingen.
Los ervan, deze “power meter” is gewoon oplichterij.
Dit is het oorspronkelijke ontwerp van iq2, dat men zelf heeft afgekeurd voor productie.