Wielerseizoen 2019
In de categorie cycloscrossers op de weg: Sophie de Boer start in de Giro Rosa (vooral leuk dat ze na een belabberde periode weer uit het dal is)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Wout zei zondag nog dat hij die ambities niet heeft, omdat er bij hem niet genoeg gewicht af kan. Maar goed, dat dacht Tom ook lang.daniel1975 schreef: ↑03 jul 2019 07:51 Twee jaar geleden zouden we allemaal heel hard hebben gelachen; succesteam Sunweb verruilen voor de aardappelen met spruitjes van Nico Verhoeven en co. Zo zie je maar weer hoe snel zaken kunnen veranderen.
De vraag is nu wel, hoe ga je het doen met alle goede renners daar; Roglic, Dumoulin, Kruiswijk, ook nog hier en daar een sprintje willen winnen met Groenewegen. Dan maar hopen dat Wout geen ronde ambities heeft, wordt het nog lastiger![]()
-
Deleted_User
- Forum-lid
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Wout is echt te zwaar die gaat geen 10 kilo afvallen en zijn kracht behouden. daar heeft ie het postuur niet naar. Het is een soort Cancellara. En laten we hopen dat ie niet afvalt, die soort types maken veel wedstrijden het aanzien waard.
Het lijkt me sowieso een goed idee voor TD om weg te gaan bij Sunweb. Ik zeg het al een tijdje het straalt er vanaf dat ze daar de weg even kwijt zijn en iig voor volgend jaar ook niet gaan vinden. Het verbaasde mij dat er op het forum toch best een aantal het een goed idee vonden dat ie de Giro ging rijden.
Jumbo Visma kan, Ineos ook voor de rest zie ik niet echt een geschikte ploeg. Je ziet al in de interviews bij Kruiswijk dat ie zich neer gaat leggen de knechten rol in de tour als TD daar komt rijden. Het straalt er al vanaf.
Het lijkt me sowieso een goed idee voor TD om weg te gaan bij Sunweb. Ik zeg het al een tijdje het straalt er vanaf dat ze daar de weg even kwijt zijn en iig voor volgend jaar ook niet gaan vinden. Het verbaasde mij dat er op het forum toch best een aantal het een goed idee vonden dat ie de Giro ging rijden.
Jumbo Visma kan, Ineos ook voor de rest zie ik niet echt een geschikte ploeg. Je ziet al in de interviews bij Kruiswijk dat ie zich neer gaat leggen de knechten rol in de tour als TD daar komt rijden. Het straalt er al vanaf.
-
anderson99
- Forum-lid
Hmm in de interviews die Kruiswijk geeft zegt die dat die top 3 wilt rijden dat laat Dumoulin echt niet toe.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Bij topsport gaat het om winnen. Kruiswijk zal nooit de Tour gaan winnen. Ik hoop dat TD voor Jumbo Visma gaat kiezen en met een sterke ploeg de Tour gaat rijden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ach, vorig jaar reden ze met twee man top 5 en haalde Groenewegen ook nog een paar overwinningen in de TdF binnen. Als klassementsman red je het niet met alleen maar klimknechten. Ze hebben ook hardrijders voor het vlakke nodig en dat valt wel te combineren met een sprinter.havana schreef: ↑03 jul 2019 07:57 Grootste probleem lijkt me Groenwegen, niet Kruiswijk en Roglic.
Roglic en TD kunnen Giro/Tour verdelen, Kruiswijk mag dan de Vuelta rijden en zal moeten knechten voor één van de beide. Grootste probleem is dat Groenewegen dan zonder ondersteuning naar de Tour zal moeten.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dit jaar, maar hij zegt ook dat het misschien wel zijn laatste kans is.anderson99 schreef: ↑03 jul 2019 12:49 Hmm in de interviews die Kruiswijk geeft zegt die dat die top 3 wilt rijden dat laat Dumoulin echt niet toe.
het beloofde een mooie tour te worden met wat een hoop van ons denken misschien wel 10 mogelijke winnaars.
Hopelijk komen alle klassement mannen de sprinters etappes goed door!
Ik denk dat het geel voor Groenewegen zaterdag ook kan helpen voor de TTT en zo Kruiswijk goed in het klassement kan houden.
Kruiswijk kan de Tour dit jaar winnen zo simpel is het. Het parcours lijkt voor bardet te zijn gemaakt, maar Kruiswijk is ook niet slecht, die laatste week is ook best een mooi parcours voor hem.
Yup, ze was recent met de ploeg op hoogtestage in de Alpen en staat op de lijst van Valcar Cylance Cycling voor de komende Giro Rosa.

fietsen doe ik net als een prof,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie foto maar geef dat kind alsjeblieft een fatsoenlijke bril zeg ipv dat lelijk onding.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Genoeg 
En als iedereen het allemaal met elkaar eens is hier valt er niks meer te leutere
En als iedereen het allemaal met elkaar eens is hier valt er niks meer te leutere
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!