Fiets te hoog, hogere pedalen ??
Mijn nieuwe fiets is bij een eind fietsen toch ietsje te hoog. Zadel kan niet lager.
De huidige pedalen zijn 2 cm dik.
Bestaan er dikke pedalen van zo,n 4 cm ????
(Is een normale stadsfiets dus ook normale pedalen )
Zoja waar zijn die pedalen te koop ?
Gr en dank
Ingrid
De huidige pedalen zijn 2 cm dik.
Bestaan er dikke pedalen van zo,n 4 cm ????
(Is een normale stadsfiets dus ook normale pedalen )
Zoja waar zijn die pedalen te koop ?
Gr en dank
Ingrid
Heb vroeger op een kinderfiets weleens iets gezien wat de crank als het ware een stukje inkortte. Geen idee of er dikkere pedalen bestaan maar ik zou ze er niet opzetten. Het is geen gezicht en ze komen ook dichter bij de grond wat weer gevaarlijk kan zijn in een bocht.
Ofwel deze schoenen, of een kleinere fiets kopen.
Denk niet dat er veel andere oplossingen zijn. Mss kortere cranks maar geen idee of dat bestaat en of het wel de goeie oplossing is.
Denk niet dat er veel andere oplossingen zijn. Mss kortere cranks maar geen idee of dat bestaat en of het wel de goeie oplossing is.
- Bijlagen
-
- spice-girls-buffalo-schoenen-jaren-90.jpg (31.75 KiB) 14024 keer bekeken
https://www.fietsenopmaat.com/crankverk ... del-fiets/
Zoiets bedoelde ik. Het is om te beginnen reteduur en het zal ook niet lekker fietsen vrees ik. Daarom sluit ik me bij @Djemz aan, of buffalo schoenen of een andere fiets kopen.
Zoiets bedoelde ik. Het is om te beginnen reteduur en het zal ook niet lekker fietsen vrees ik. Daarom sluit ik me bij @Djemz aan, of buffalo schoenen of een andere fiets kopen.
- alliance_0
- Forum-lid
Dan heb je een verkeerde fiets gekocht cq laten aan meten! Niet duidelijk is hier om wat voor fiets het gaat. Maar als het een racefiets betreft waarbij het zadel niet lager kan, is er wel iets heeeeel erg fout gegaan.
Volgens mij bedoel je dezeBrEw schreef: ↑01 jun 2019 09:25 Heb vroeger op een kinderfiets weleens iets gezien wat de crank als het ware een stukje inkortte. Geen idee of er dikkere pedalen bestaan maar ik zou ze er niet opzetten. Het is geen gezicht en ze komen ook dichter bij de grond wat weer gevaarlijk kan zijn in een bocht.
https://www.internet-bikes.com/1978-mir ... m-per-set/
o'7o
- devriesman
- Forum-lid
Een zadel van Brooks. Die zijn ten opzichte van een gewoon zadel lager. Scheelde op mijn gewone fiets bijna 2 cm.
Maar wie koopt er nu een fiets die veel te groot is?
Maar wie koopt er nu een fiets die veel te groot is?
-
specializedmerida
- Forum-lid
Meestal kan je de zitbuis nog wel een centimeter of 2 a 3 inkorten, kortom de zaag er in
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Daar koop je toch geen nieuwe fiets voor. Maar jammer genoeg zit er waarschijnlijk weinig anders op.specializedmerida schreef: ↑01 jun 2019 16:25 Meestal kan je de zitbuis nog wel een centimeter of 2 a 3 inkorten, kortom de zaag er in