Een kleine update na gebruik, 1 korte en 1 lange rit gedaan, de lange met navigatie.
- Scherm is uitstekend leesbaar, heb datavelden met 9 gegevens en kan het met mijn ‘jonge’ ogen goed aflezen
- Batterijduur is gewoon goed, 20 uur moet zeker kunnen, 20% verbruik bij 5 uur met varia radar/cadans en hartslagmeter gekoppeld.
- Een route gereden van Komoot, ging prima, koerswaarschuwingen had ik uit. Wel was het scherm klein doordat climbpro ruimte inneemt en niks toevoegt in ons platte pannenkoekenland. Misschien staat de Camerig erin maar andere beklimmingen in NL nope.
Bij fout rijden komt een alternatief snel op het scherm, geen vervelende keer om meldingen of andere irritante dingen bij gezien.
- Nu wat bugs: hartslagband was leeg gedurende de rit en toen werd even alles afgekoppeld, mijn telefoon bleef daarbij afgekoppeld, de rest pakte die weer op.
- Bij het in slaapstand zetten liep de Garmin vast, lang de aan/uit knop inhouden en toen weer kunnen opstarten.
Gelukkig tijdens de rit dus weinig problemen, Climpro zet ik nu standaard uit tenzij ik naar de echte bergen toega